Doradztwo technologiczne oraz optymalizacja procesów.
Bezpieczeństwo informacji oraz audyty IT.
Wdrożenie i administrowanie Microsoft 365.
CREATIVE COMP to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze informatycznej dla przedsiębiorstw, dostarczająca całościowe wsparcie IT, które zwiększa niezawodność oraz efektywność firm. Ich oferta obejmuje szeroki zakres usług, takich jak zarządzanie infrastrukturą IT, bezpieczeństwo informacji, audyty IT, outsourcing, czy wdrożenie Microsoft 365. Dzięki doświadczonemu zespołowi specjalistów, firma skutkuje w optymalizacji procesów informatycznych, redukcji kosztów oraz zdalnym zarządzaniu systemami. Przeszłością CREATIVE COMP są lata praktyki w branży, co podkreśla ich skuteczność i dbanie o potrzeby klientów. Misją firmy jest dostarczenie rozwiązań IT, które nie tylko upraszczają codzienną działalność biznesową, ale też zabezpieczają najcenniejsze informacje. Oferują oni pomoc przy każdym problemie technologicznym, a ich usługi dostosowane są do specyficznych potrzeb klienta, co czyni CREATIVE COMP wyjątkowym na tle konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Creative comp osiągnęła 102 741 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 692 zł. Pozostałe przychody to 49 zł.
Całkowite koszty wyniosły 240 379 zł.
Strata netto wyniosła 137 687 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 20 548 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 741 zł w 2023 roku.
• 561 201 zł w 2022 roku.
• 476 842 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -27 537 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -137 687 zł w 2023 roku.
• -5455 zł w 2022 roku.
• 13 329 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative comp wynosi -138 tys. zł.
EBITDA Creative comp wynosi -120 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative comp wynosi 68 494 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 256 854 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 494 zł w 2023 roku.
• 434 460 zł w 2022 roku.
• 435 626 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative comp wynosi 0,25%. To oznacza, że firma ma szansę 0,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,25% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 49
zł.
Koszty operacyjne Creative comp wyniosły 240 389
zł.
Wynagrodzenia stanowią 0%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 49 zł w 2023 roku
• 42 065 zł w 2022 roku
• 54 762 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
8% w 2022 roku
•
12% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative comp wyniosła 86 555 zł.
a
ktywa trwałe to 26 867 zł.
a
ktywa obrotowe to 59 689 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 86 555 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -57 252 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 143 808 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 17 311 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 86 555 zł w 2023 roku.
• 118 145 zł w 2022 roku.
• 114 651 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -159%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 240%.
Marża operacyjna wyniosła -134%.
Marża netto wyniosła -134%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 48.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative comp wyniosły 143 808 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 86 555 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 166%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 28 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 143 808 zł w 2023 roku
• 37 709 zł w 2022 roku
• 28 761 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 166% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
• 25% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative comp wykazała przychody na poziomie 102 741 zł.
Organizacja zarobiła -137 687 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -137 687 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 12 849 zł w 2022 roku
• 8340 zł w 2021 roku