SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1) KAŻDY WSPÓLNIK MOŻE BEZ UPRZEDNIEJ UCHWAŁY WSPÓLNIKÓW PROWADZIĆ SPRAWY NIEPRZEKRACZAJĄCE ZAKRESU ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI SPÓŁKI. 2) DO SPRAW PRZEKRACZAJĄCYCH ZAKRES ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI WSPÓLNICZKI ZALICZAJĄ - ROZPORZĄDZENIE CZYNNOŚCIAMI PONAD KWOTĘ 2.000,00 ZŁ NETTO, ZAWIERANIE UMÓW Z KONTRAHENTAMI, PRZYJĘCIE NOWEGO WSPÓLNIKA, ZWOLNIENIE WSPÓLNIKA OD PROWADZENIA SPRAW SPÓŁKI.
Planowanie i realizacja strategii komunikacji w mediach społecznościowych dla sektora gastronomicznego HoReCa.
Indywidualne konsultacje i mentoring dla właścicieli i menedżerów restauracji.
Tworzenie i zarządzanie kampaniami reklamowymi na platformach takich jak Instagram i Facebook.
Organizacja kursów online, webinarów i szkoleń z zakresu marketingu dla gastronomii.
Indywidualne plany postów na media społecznościowe, wspierające codzienną komunikację lokali gastronomicznych.
marketingu i komunikacji dla sektora gastronomicznego HoReCa. Założona przez Agnieszkę Paplaczyk, osobę z ponad 12-letnim doświadczeniem w branży, firma oferuje wsparcie dla restauracji, barów, hoteli i kawiarni w zakresie mediów społecznościowych, strategii komunikacji oraz mentoringu. Współpracując z renomowanymi lokalami kulinarnymi w Polsce, takimi jak Der Elefant czy Aioli, FIKA pomaga właścicielom i menedżerom rozwijać swoje marki i zwiększać zasięgi poprzez skuteczne strategie medialne. Agencja przeprowadza indywidualne konsultacje, audyty, szkolenia oraz zapewnia kompleksowe plany marketingowe. Jednym z wyróżniających aspektów działalności FIKA są indywidualne plany postów dla restauracji, które ułatwiają codzienną komunikację w mediach społecznościowych. Firma rozwija również edukacyjną ofertę kursów online oraz webinarów, przekazując skondensowaną wiedzę na temat marketingu w gastronomii. Zespół FIKA stawia na pełne wsparcie dla swoich klientów, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb każdego lokalu gastronomicznego. Agnieszka Paplaczyk, przed założeniem agencji, zarządzała kilkoma restauracjami, co dodatkowo wzbogaciło jej praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania i komunikacji. Agencja kładzie duży nacisk na strategię, analizę rynku i dostosowane działania reklamowe, aby każdy klient mógł maksymalnie wykorzystać potencjał mediów społecznościowych. Dzięki wsparciu FIKA, wiele lokali gastronomicznych zyskało na rozpoznawalności i poprawiło swoje wyniki sprzedażowe, co jest potwierdzone licznymi pozytywnymi opiniami klientów.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki