DIGITAL FOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000745130
NIP
7252282378
REGON
381023572

Podsumowanie

aktywa
728 tys.
przychód
708 tys.
zysk
258 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŁÓDZKIE
Miejscowość
ŁÓDŹ
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 85/87
Kod pocztowy
90-057
Rejestracja
2018-08-20
Rozpoczęcie działalności
2018-08-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Digital food osiągnęła 708 240 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 707 826 zł. Pozostałe przychody to 414 zł.
Całkowite koszty wyniosły 450 192 zł.
Zysk netto wyniósł 257 634 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 141 648 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 708 240 zł w 2023 roku.
• 529 651 zł w 2022 roku.
• 419 534 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 51 527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 257 634 zł w 2023 roku.
• 227 228 zł w 2022 roku.
• 189 082 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Digital food wynosi 2 034 816 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 532 119 zł a 3 606 879 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 406 963 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 034 816 zł w 2023 roku.
• 1 771 327 zł w 2022 roku.
• 1 374 982 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Digital food wyniosła 727 952 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 499 170 zł.
a
ktywa obrotowe to 228 781 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 727 952 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 709 492 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 460 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 145 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 727 952 zł w 2023 roku.
• 691 323 zł w 2022 roku.
• 458 301 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 36%.
Marża operacyjna wyniosła 40%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Digital food wyniosły 18 460 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 727 952 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 460 zł w 2023 roku
• 12 237 zł w 2022 roku
• 6348 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Digital food wykazała przychody na poziomie 708 240 zł.
Organizacja zarobiła 286 757 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 29 123 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 257 634 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5825 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 29 123 zł w 2023 roku
• 22 630 zł w 2022 roku
• 18 831 zł w 2021 roku

Organizacja Digital food wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Działalność związana z oprogramowaniem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 67% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 78% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Teterycz Dominik posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Teterycz Marta posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.