LOYALTY MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000744470
NIP
5170393455
REGON
381026530

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
66 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
91 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-5 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
93 tys.
Info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
AL. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO, 34
Kod pocztowy
35-001
Rejestracja
2018-08-20
Rozpoczęcie działalności
2018-08-20
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
a.zolich@finediners.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
NIEZALEŻNIE OD TEGO, CZY ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY CZY WIELOOSOBOWY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, ZARÓWNO W ZAKRESIE CZYNNOŚCI SĄDOWYCH, JAK I POZASĄDOWYCH.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Opis
  • Organizacja wydarzeń i spotkań dla klientów indywidualnych i biznesowych
  • Kompleksowa obsługa imprez w prestiżowych restauracjach
  • Tematyczne wieczory i eventy na specjalnych warunkach
  • Realizacja spotkań integracyjnych, konferencji oraz szkoleń
  • Dostosowanie usług do potrzeb i preferencji klientów

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Loyalty management osiągnęła 91 290 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 81 662 zł. Pozostałe przychody to 9628 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 86 648 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 4986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 22 823 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 91 290 zł w 2022 roku.
• 161 574 zł w 2021 roku.
• 237 701 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1246 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4986 zł w 2022 roku.
• 109 604 zł w 2021 roku.
• 101 062 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Loyalty management wynosi 92 874 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 228 225 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 219 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 92 874 zł w 2022 roku.
• 581 884 zł w 2021 roku.
• 562 714 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Loyalty management wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,04% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 28 120 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Loyalty management wyniosły 48 351 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 58% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 7030 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 28 120 zł w 2022 roku
• 22 048 zł w 2021 roku
• 21 111 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi 14.5 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 58% w 2022 roku
• 57% w 2021 roku
• 15% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Loyalty management wyniosła 66 269 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 66 269 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 66 269 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 42 686 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 583 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 16 567 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 66 269 zł w 2022 roku.
• 106 347 zł w 2021 roku.
• 157 339 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 41%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Loyalty management wyniosły 23 583 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 66 269 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 36%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5896 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 583 zł w 2022 roku
• 58 675 zł w 2021 roku
• 219 272 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 36% w 2022 roku
• 55% w 2021 roku
• 139% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Loyalty management wykazała przychody na poziomie 91 290 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -1544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3442 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4986 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -223% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 861 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3442 zł w 2022 roku
• 5657 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Loyalty management wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 37% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Buchacz Aleksander posiada 63 udziałów, które stanowią 63% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Misiołek Łukasz posiada 37 udziałów, które stanowią 37% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 26.01.2023 jest Buchacz Aleksander kontrolujący 63% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2019 do 26.01.2023 był Buchacz Aleksander kontrolując 38% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 20.08.2018 do 15.05.2019 najwięcej udziałów posiadał Pawlarczyk Marcin . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do LOYALTY MANAGEMENT

Organizacja Numer KRS
1
0000453154
2
0000198814
3
0000878139
4
0000615492
5
0000879059
6
0000720817
7
0000475156
8
0000858492
9
0000138826
10
0000619652
11
0000699327
12
0000716864
13
0000567420
14
0000194258
15
0000540116
16
0000645046
17
0000661776
18
0000365223
19
0000365597
20
0000434900
21
0000515545
22
0000512328
23
0000863182
24
0000728003
25
0000776342
26
0000612371
27
0000782397
28
0000560715
29
0000752241
30
0000467026