Modern Vision to kreatywna agencja medialna, działająca na rynku od ponad 15 lat.Zespół składa się z profesjonalistów, takich jak dziennikarze telewizyjni, operatorzy filmowi, montażyści, fotograficy oraz specjaliści w zakresie grafiki i komunikacji. Agencja angażuje się w tworzenie unikalnych i twórczych projektów, traktując każdego klienta jako nowe wyzwanie. Wśród ich usług znajdują się filmy promocyjne, reklamowe i szkoleniowe, które realizowane są w najwyższej jakości, przy użyciu nowoczesnych technologii, takich jak kamery DSLR w rozdzielczości Full HD. Jednym z wyróżniających się projektów są programy kulinarne produkowane dla Sokołów S.A., co podkreśla wszechstronność firmy w tworzeniu różnorodnych treści medialnych. Modern Vision korzysta z najnowszego oprogramowania do montażu nieliniowego oraz profesjonalnego sprzętu dźwiękowego, zapewniając kompleksową produkcję filmową wraz ze ścieżką dźwiękową. Misją agencji jest dostarczanie efektywnych narzędzi marketingowych, które przyciągną uwagę klientów i zwiększą skuteczność działań promocyjnych.
W skrócie
Produkcja filmów promocyjnych, reklamowych i szkoleniowych
Wykorzystanie technologii DSLR w jakości Full HD
Realizacja programów kulinarnych dla Sokołów S.A.
Wytwarzanie nieliniowego montażu filmowego
Dostarczenie kompleksowych rozwiązań audio-wideo z profesjonalną ścieżką dźwiękową
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Modernvision osiągnęła 291 319 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 289 776 zł. Pozostałe przychody to 1543 zł.
Całkowite koszty wyniosły 277 838 zł.
Zysk netto wyniósł 11 937 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 70 665 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 291 319 zł w 2021 roku.
• 724 356 zł w 2020 roku.
• 543 405 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 9707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 937 zł w 2021 roku.
• 166 103 zł w 2020 roku.
• 132 085 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Modernvision wynosi 345 979 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
104 016 zł a 728 298 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 97 699 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 345 979 zł w 2021 roku.
• 1 374 707 zł w 2020 roku.
• 980 535 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Modernvision wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Modernvision wyniosła 265 050 zł.
a
ktywa obrotowe to 265 050 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 265 050 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 138 689 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 126 361 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 749 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 265 050 zł w 2021 roku.
• 405 605 zł w 2020 roku.
• 226 048 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -44.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Modernvision wyniosły 126 361 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 265 050 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 459 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 126 361 zł w 2021 roku
• 102 418 zł w 2020 roku
• 106 146 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 26.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2021 roku
• 25% w 2020 roku
• 47% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Modernvision wykazała przychody na poziomie 291 319 zł.
Organizacja zarobiła 13 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1330 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 937 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 443 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1330 zł w 2021 roku
• 16 201 zł w 2020 roku
• 15 017 zł w 2019 roku
Organizacja Modernvision wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 63% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 60% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 55% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.004%.