Viridi Space to polska marka, która specjalizuje się w dystrybucji i produkcjiwyrobów ze stali kortenowskiej oraz małej architektury. Oferując szeroki asortyment produktów, Viridi Space angażuje się w tworzenie estetycznych i funkcjonalnych rozwiązań dla przestrzeni publicznych oraz prywatnych ogrodów. Ich oferta obejmuje m.in. donice, paleniska, grille, fontanny, oświetlenie oraz dekoracyjne elementy małej architektury, które charakteryzują się wysoką odpornością na warunki atmosferyczne i trwałością, dzięki zastosowaniu stali corten. Marka obsługuje zarówno standardowe zamówienia, jak i projekty indywidualne, co pozwala na dostosowanie produktów do specyficznych potrzeb klientów. Viridi Space ma również bogate doświadczenie dzięki przynależności do grupy Enwar, łącząc wiedzę i umiejętności z branży przemysłowej z nowoczesnym designem. W ciągu swojej działalności, której początki sięgają 2018 roku, marka zyskała renomę, dostarczając wyjątkowe produkty, które przyciągają uwagę estetyką, funkcjonalnością oraz możliwością personalizacji.
W skrócie
Dystrybucja małej architektury ze stali kortenowskiej
Produkcja donic, grille i paleniska ogrodowe
Możliwość realizacji projektów indywidualnych
Trwałość produktów dzięki zastosowaniu stali corten
Działalność pod marką Enwar z 20-letnim doświadczeniem
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Viridi polska osiągnęła 489 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 487 228 zł. Pozostałe przychody to 2668 zł.
Całkowite koszty wyniosły 540 551 zł.
Strata netto wyniosła 53 324 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 81 649 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 489 896 zł w 2023 roku.
• 992 014 zł w 2022 roku.
• 1 731 242 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -53 324 zł w 2023 roku.
• -7369 zł w 2022 roku.
• -27 205 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Viridi polska wynosi 326 597 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 224 739 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 54 433 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 326 597 zł w 2023 roku.
• 661 343 zł w 2022 roku.
• 1 154 161 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Viridi polska wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,026% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Viridi polska wyniosła 307 737 zł.
a
ktywa obrotowe to 307 737 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 307 737 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -55 266 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 363 003 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 51 289 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 307 737 zł w 2023 roku.
• 442 556 zł w 2022 roku.
• 456 861 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Viridi polska wyniosły 363 003 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 307 737 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 118%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 60 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 363 003 zł w 2023 roku
• 450 739 zł w 2022 roku
• 462 735 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 118% w 2023 roku
• 102% w 2022 roku
• 101% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Viridi polska wykazała przychody na poziomie 489 896 zł.
Organizacja zarobiła -53 324 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -53 324 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 6240 zł w 2022 roku
• 4408 zł w 2021 roku
Organizacja Viridi polska wykazała zysk netto większy niż 10% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 10% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.001%.