SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH FUNDACJI, ZAWIERANIA UMÓW I UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO. W SPRAWACH ZACIĄGANIA ZOBOWIAZAŃ POWYŻEJ KWOTY 2 TYS. ZŁ. ORAZ UDZIELANIA PEŁONOMOCNICTW WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Cel działania
CELEM FUNDACJI, ZWIĄZANYM Z DZIAŁALNOŚCIĄ KULTURALNĄ OŚWIATOWĄ I OCHRONĄ ŚRODOWISKA, KIEROWANYM DO CAŁEJ POPULACJI, BEZ WZGLĄDU NA WIEK, PŁEĆ, RASĘ, RELIGIĘ, NARODOWOŚĆ I STATUS EKONOMICZNY, JEST: 1) WSPIERANIE I PROMOWANIE HARMONIJNEGO ROZWOJU DZIECKA W ZGODZIE Z PRAWAMI RZĄDZĄCYMI JEGO ROZWOJEM. 2) WSPIERANIE I PROMOWANIE KONTAKTU DZIECI ORAZ RODZIN ZE ŚWIATEM PRZYRODY ZARÓWNO OŻYWIONEJ, JAK I NIEOŻYWIONEJ. 3) WSPIERANIE ROZWOJU SWOBODNEJ (WOLNEJ) ZABAWY DZIECKA I PROMOWANIE JEJ ZNACZENIA DLA HARMONIJNEGO ROZWOJU. 4) ROZWIJANIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE EKOLOGII I ZDROWEGO STYLU ŻYCIA. 5) SZERZENIE WIEDZY I PODNOSZENIE KOMPETENCJI RODZICIELSKICH W OBSZARZE WYCHOWANIA DZIECKA ORAZ WSPIERANIE ROZWOJU RODZINY POJMOWANEJ JAKO MIEJSCE DO ODKRYWANIA I REALIZACJI TWÓRCZEGO POTENCJAŁU OSOBOWEGO ZARÓWNO DZIECI, JAK I DOROSŁYCH. 6) SZERZENIE WIEDZY I PODNOSZENIE KOMPETENCJI PEDAGOGÓW ORAZ ZAINTERESOWANYCH W OBSZARZE WSPIERANIA ROZWOJU DZIECKA. 7) WSPOMAGANIE ROZWOJU I INTEGRACJI WSPÓLNOT ORAZ SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH. 8) ROZWIJANIE ZDROWYCH POSTAW WOBEC BUDOWANIA WIĘZI CZŁOWIEKA Z PRZYRODĄ WIĘZI MIĘDZYLUDZKICH, MIĘDZYPOKOLENIOWYCH I MIĘDZYKULTUROWYCH OPARTYCH NA MIŁOŚCI, WOLNOŚCI, SZACUNKU, ZAUFANIU I EMPATII. 9) POSZUKIWANIE I PROMOWANIE INNOWACYJNYCH METOD PRACY Z DZIECKIEM OPARTYCH NA RESPEKTOWANIU JEGO NIEPOWTARZALNEJ ISTOTY, SZACUNKU DLA JEGO INDYWIDUALNEGO TEMPA, RYTMU ROZWOJU. 10) WSPIERANIE ROZWOJU INNOWACYJNEJ I ALTERNATYWNEJ DZIAŁALNOŚCI OŚWIATOWEJ I EDUKACYJNEJ, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI PEDAGOGIKI WALDORFSKIEJ I PODEJŚCIA EMMI PIKLER. 11 )WSPIERANIE ROZWOJU AGROTURYSTYKI I AKTYWACJI TERENÓW WIEJSKICH.
Organizacja przedszkola leśnego z programem zajęć na świeżym powietrzu
Prowadzenie warsztatów rękodzielniczych i twórczych
Organizacja półkolonii i zimowych ferii z aktywnościami w lesie
Stworzenie przestrzeni dla rozwoju sensorycznego i manualnego dzieci
dzieci w zgodzie z naturą. Jej misją jest edukacja dzieci poprzez interakcję z przyrodą, co wspiera ich prawidłowy rozwój psychofizyczny. Fundacja organizuje szereg inicjatyw takich jak przedszkole leśne, półkolonie, warsztaty twórcze oraz leśne wyprawy. Przedszkole MOMO, funkcjonujące pod szyldem Fundacji, oferuje dzieciom możliwość spędzania dużej części dnia na świeżym powietrzu, uczestnicząc w zabawach, nauce i odkrywaniu otaczającego świata. W ich programie znajdują się również zajęcia rozwijające poznanie, integrację sensoryczną oraz kompetencje manualne poprzez rękodzieło i prace w drewnie. Specjalistyczna kadra, w tym doświadczeni pedagodzy oraz terapeuci, podejmuje starania na rzecz zapewnienia dzieciom pełnej jakości edukacji oraz kontaktu z naturą, tworząc przestrzeń, w której dzieci mogą się rozwijać, odnajdując radość w nauce. W ciągu kilku lat działalności, Fundacja zorganizowała wiele wartościowych wydarzeń społecznych, warsztatów oraz projektów edukacyjnych, budując zaangażowaną społeczność, która promuje zdrowy styl życia oparty na relacjach z naturą.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki