Agencja Mody LCM, właściciel marki PRIMODI, specjalizuje się w sprzedaży odzieżydamskiej i męskiej o wysokiej jakości. Sklep online oferuje bogatą gamę produktów, obejmującą zarówno klasyczne, jak i nowoczesne elementy garderoby, łączące wygodę z unikalnym stylem. Asortyment PRIMODI obejmuje różnorodne kategorie modowe, takie jak sukienki, koszule, t-shirty, akcesoria i obuwie, co pozwala klientom na stworzenie kompletnych outfitów na różne okazje. Marka wyróżnia się minimalistycznym, ponadczasowym podejściem do mody, co sprawia, że jej produkty są zarówno funkcjonalne, jak i estetycznie atrakcyjne. Dodatkowo, PRIMODI zapewnia darmową wysyłkę oraz możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni, co podnosi komfort zakupów online. Dlatego też klienci mogą być pewni, że wybierając produkty tej marki, inwestują w jakość i styl, które będą obowiązywały przez wiele sezonów.
W skrócie
W sprzedaży odzież damska i męska.
Oferuje produkty w minimalistycznym stylu.
Darmowa wysyłka i zwroty w ciągu 30 dni.
Rozbudowana oferta różnych rodzajów odzieży i akcesoriów.
Marki współpracujące to m.in. 10DAYS, CAMPIONE, DEHA.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja mody lcm osiągnęła 923 482 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 898 471 zł. Pozostałe przychody to 25 011 zł.
Całkowite koszty wyniosły 844 912 zł.
Zysk netto wyniósł 53 559 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 153 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 923 482 zł w 2023 roku.
• 857 038 zł w 2022 roku.
• 669 327 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 559 zł w 2023 roku.
• 62 341 zł w 2022 roku.
• 78 899 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja mody lcm wynosi 990 052 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
160 161 zł a 2 308 706 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 165 009 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 990 052 zł w 2023 roku.
• 940 714 zł w 2022 roku.
• 835 050 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja mody lcm wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja mody lcm wyniosła 910 709 zł.
a
ktywa obrotowe to 908 209 zł.
u
działy (akcje) własne to 2500 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 910 709 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 213 548 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 697 161 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 151 785 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 910 709 zł w 2023 roku.
• 869 626 zł w 2022 roku.
• 839 257 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja mody lcm wyniosły 697 161 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 910 709 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 116 194 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 697 161 zł w 2023 roku
• 709 637 zł w 2022 roku
• 741 609 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 88% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja mody lcm wykazała przychody na poziomie 923 482 zł.
Organizacja zarobiła 58 983 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5424 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 559 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 904 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5424 zł w 2023 roku
• 6166 zł w 2022 roku
• 8080 zł w 2021 roku
Organizacja Agencja mody lcm wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 60% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 58% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.005%.