Sales Brain Polska to firma, która od 2009 roku specjalizuje się w organizacjiszkoleń i konsultacji dla biur podróży. Główne usługi obejmują zarówno szkolenia stacjonarne, które mogą być prowadzone w formie otwartej, jak i dedykowane dla konkretnych biur podróży. Dzięki różnorodnym formom i tematyką szkoleń, firma umożliwia uczestnikom zdobycie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnej sprzedaży wycieczek oraz budowania stałej bazy klientów. Zarejestrowani uczestnicy mają także dostęp do darmowego kursu, który skupia się na pozyskiwaniu nowych klientów, co jest istotne w branży turystycznej. Sales Brain Polska wyróżnia się bogatym doświadczeniem oraz aktywnym udziałem w branżowych konferencjach jako prelegent. Dodatkowo, firma oferuje materiały wideo oraz inne zasoby edukacyjne, które wspierają rozwój kompetencji sprzedawców w biurach podróży, dbając tym samym o dostosowanie ich działań do zmieniających się potrzeb rynku turystycznego.
W skrócie
Organizacja szkoleń i konsultacji dla biur podróży
Udział w konferencjach turystycznych jako prelegent
Zasoby edukacyjne w postaci filmów i materiałów do samodzielnej nauki
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Sales brain polska osiągnęła 205 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 205 500 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 174 926 zł.
Zysk netto wyniósł 30 574 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 51 375 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 205 500 zł w 2022 roku.
• 240 891 zł w 2021 roku.
• 137 475 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 574 zł w 2022 roku.
• 31 937 zł w 2021 roku.
• 32 720 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sales brain polska wynosi 479 603 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
220 308 zł a 1 174 974 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 119 901 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 479 603 zł w 2022 roku.
• 485 721 zł w 2021 roku.
• 395 953 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Sales brain polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Sales brain polska wyniosła 296 351 zł.
a
ktywa obrotowe to 296 351 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 296 351 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 293 743 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2607 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 74 088 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 296 351 zł w 2022 roku.
• 264 187 zł w 2021 roku.
• 246 426 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Sales brain polska wyniosły 2607 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 296 351 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2607 zł w 2022 roku
• 1017 zł w 2021 roku
• 15 194 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Sales brain polska wykazała przychody na poziomie 205 500 zł.
Organizacja zarobiła 34 212 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3638 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 574 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 910 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3638 zł w 2022 roku
• 6328 zł w 2021 roku
• 3872 zł w 2020 roku
Organizacja Sales brain polska wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 69% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 69% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Adamska Hanna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.