Wsparcie młodzieży w rozwoju duchowym i intelektualnym
Organizacja dni skupienia, koncertów i rekolekcji
Współpraca z innymi instytucjami kultury
Promowanie chrześcijańskich wartości wśród młodzieży
Integracja i aktywizacja społeczności lokalnej
Młodzieżowa Agencja Informacyjna (MAIKA) to organizacja o charakterze non-profit, której celem jest wsparcie młodzieży w rozwoju duchowym oraz intelektualnym. MAIKA angażuje się w różnorodne działania, które łączą w sobie edukację, kulturę oraz duchowość. Organizacja organizuje wydarzenia, takie jak dni skupienia, koncerty, rekolekcje oraz festiwale, które są skierowane zarówno do młodzieży, jak i szerszej społeczności. MAIKA podejmuje się także współpracy z innymi instytucjami, co pozwala na tworzenie wartościowych projektów kulturalnych oraz edukacyjnych. Dzięki różnorodnym programom, organizacja zyskała uznanie w środowisku katolickim, sprzyjając integracji i aktywizacji młodzieży. MAIKA stawia na promowanie wartości chrześcijańskich oraz dzielenie się doświadczeniami, które prowadzą do wewnętrznego wzrostu uczestników jej wydarzeń.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Młodzieżowa agencja informacyjna osiągnęła 73 928 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 73 650 zł. Pozostałe przychody to 278 zł.
Całkowite koszty wyniosły 57 973 zł.
Zysk netto wyniósł 15 677 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 321 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 73 928 zł w 2023 roku.
• 137 230 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 677 zł w 2023 roku.
• 67 391 zł w 2022 roku.
• 52 104 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Młodzieżowa agencja informacyjna wynosi 17 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Młodzieżowa agencja informacyjna wynosi 341 716 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
110 892 zł a 1 225 181 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 56 953 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 341 716 zł w 2023 roku.
• 579 014 zł w 2022 roku.
• 563 754 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Młodzieżowa agencja informacyjna wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 39 947
zł.
Koszty operacyjne Młodzieżowa agencja informacyjna wyniosły 56 701
zł.
Wynagrodzenia stanowią 70%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6658 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 39 947 zł w 2023 roku
• 45 591 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
11.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
70% w 2023 roku
•
72% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Młodzieżowa agencja informacyjna wyniosła 308 450 zł.
a
ktywa obrotowe to 308 450 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 308 450 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 306 295 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2155 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 51 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 308 450 zł w 2023 roku.
• 297 283 zł w 2022 roku.
• 228 490 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 23%.
Marża netto wyniosła 21%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Młodzieżowa agencja informacyjna wyniosły 2155 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 308 450 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2155 zł w 2023 roku
• 6665 zł w 2022 roku
• 5263 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Młodzieżowa agencja informacyjna wykazała przychody na poziomie 73 928 zł.
Organizacja zarobiła 17 227 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1550 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 677 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1550 zł w 2023 roku
• 6665 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Młodzieżowa agencja informacyjna wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Działalność agencji informacyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 35% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Diecezja Zielonogórsko Gorzowska Kościelna Osoba Prawna
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 08.01.2020 jest
Diecezja Zielonogórsko Gorzowska Kościelna Osoba Prawna
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.07.2018 do 08.01.2020
był Katolickie Stowarzyszenie Młodzieży Diecezji Zielonogórsko Gorzowskiej
kontrolując 100% udziałów.
Podobne organizacje do
MŁODZIEŻOWA AGENCJA INFORMACYJNA