SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Nowe polskie media osiągnęła 2 188 192 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 442 451 zł. Pozostałe przychody to 1 745 741 zł.
Całkowite koszty wyniosły 135 049 zł.
Zysk netto wyniósł 307 402 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 437 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 188 192 zł w 2022 roku.
• 2 271 986 zł w 2021 roku.
• 1 888 916 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 61 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 307 402 zł w 2022 roku.
• 148 416 zł w 2021 roku.
• 483 728 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nowe polskie media wynosi 3 257 749 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
569 349 zł a 5 470 479 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 651 550 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 257 749 zł w 2022 roku.
• 2 617 565 zł w 2021 roku.
• 3 721 870 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nowe polskie media wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,14% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Nowe polskie media wyniosła 775 270 zł.
a
ktywa trwałe to 24 209 zł.
a
ktywa obrotowe to 751 061 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 775 270 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 759 132 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 138 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 054 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 775 270 zł w 2022 roku.
• 720 272 zł w 2021 roku.
• 749 042 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła -311%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -62.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Nowe polskie media wyniosły 16 138 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 775 270 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 138 zł w 2022 roku
• 41 284 zł w 2021 roku
• 45 470 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2022 roku
• 6% w 2021 roku
• 6% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Nowe polskie media wykazała przychody na poziomie 2 188 192 zł.
Organizacja zarobiła 346 823 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 421 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 307 402 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7884 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 421 zł w 2022 roku
• 12 152 zł w 2021 roku
• 48 345 zł w 2020 roku
Organizacja Nowe polskie media wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 14% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Rola Marcin
posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Zięcina Adam
posiada 35 udziałów, które stanowią 35% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Zięcina Adam (35% udziałów)
• Rola Marcin (35% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.07.2018 do 14.05.2021:
• Zięcina Adam (35% udziałów)
• Rola Marcin (35% udziałów)