Rozpoczęcie działalności
2018-06-29
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI FUNDACJI UPOWAŻNIENI SĄ: 1) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, 2) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO: A) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, B) PREZES ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z JEDNYM Z POZOSTAŁYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, C) DWAJ POZOSTALI CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Cel działania
1.WSZECHSTRONNY ROZWÓJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, EDUKACJI I AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ NA TERENIE RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, W SZCZEGÓLNOŚCI NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO. 2.WSPIERANIE, PODEJMOWANIE, REALIZACJA I PROMOCJA RÓŻNORODNYCH DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH, REHABILITACYJNYCH, INTEGRACYJNYCH I TERAPEUTYCZNYCH NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ ORAZ ICH RODZIN, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM DZIECI I MŁODZIEŻY Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ ORAZ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI SPRZĘŻONYMI ZAMIESZKAŁYCH NA TERENACH WIEJSKICH I MAŁYCH MIAST. 3. WSPIERANIE ORAZ PROMOCJA WSZELKICH DZIAŁAŃ I INICJATYW SPOŁECZNYCH NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 4. TWORZENIE MOŻLIWIE NAJKORZYSTNIEJSZYCH WARUNKÓW DO PEŁNEGO FIZYCZNEGO I OSOBOWEGO ROZWOJU OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM AKTYWNEGO I GODNEGO UCZESTNICTWA W KULTURZE, SPORCIE, EDUKACJI, W ŻYCIU SPOŁECZNYM, GOSPODARCZYM, 5. UDZIELANIE POMOCY RODZINOM I OPIEKUNOM W SPRAWOWANIU OPIEKI NAD OSOBAMI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 6. MONITOROWANIE SYTUACJI ŻYCIOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 7. UDZIELANIE WSZELKIEJ POMOCY, W TYM POMOCY MATERIALNEJ, RODZINOM I OSOBOM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ SPOWODOWANEJ PRZEDE WSZYSTKIM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ CZŁONKÓW ICH RODZIN, 8. PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, SZKOLENIOWEJ ORAZ DOSKONALENIA ZAWODOWEGO DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, ICH RODZIN, WOLONTARIUSZY ORAZ WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH POMOCĄ OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W TYM ZAKŁADANIE I PROWADZENIE SZKÓŁ KAŻDEGO RODZAJU ORAZ INNYCH PLACÓWEK OŚWIATOWYCH, 9. NIWELOWANIE RÓŻNIC W DOSTĘPIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ DO EDUKACJI ORAZ WZBOGACANIE MOŻLIWOŚCI EDUKACJI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 10. ANGAŻOWANIE WŁADZ PAŃSTWOWYCH ORAZ SAMORZĄDOWYCH DO PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, W SZCZEGÓLNOŚCI UKIERUNKOWANYCH NA ZWIĘKSZENIE INTEGRACJI SPOŁECZNEJ I AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ, 11. DZIAŁANIE NA RZECZ OCHRONY ŚRODOWISKA POPRZEZ EDUKACJĘ EKOLOGICZNĄ...