AGENCJA MAREK OSOBISTYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000736460
NIP
5170391367
REGON
380568810

Podsumowanie

aktywa
12 tys.
przychód
0
zysk
-17 tys.
wartość firmy
9 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. JANA KAROLA CHODKIEWICZA, 7
Kod pocztowy
35-045
Rejestracja
2018-06-22
Rozpoczęcie działalności
2018-06-22
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.socialbrand.pl
Email
rafal@socialbrand.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja marek osobistych osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 17 409 zł.
Strata netto wyniosła 17 409 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 1 zł w 2021 roku.
• 36 614 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 409 zł w 2022 roku.
• -10 410 zł w 2021 roku.
• 6372 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja marek osobistych wynosi 9174 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 48 928 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1835 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9174 zł w 2022 roku.
• 22 231 zł w 2021 roku.
• 79 936 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja marek osobistych wyniosła 12 232 zł.
a
ktywa obrotowe to 12 232 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 232 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 12 232 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2446 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 232 zł w 2022 roku.
• 31 190 zł w 2021 roku.
• 41 736 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -142%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -142%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 232 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 1549 zł w 2021 roku
• 1685 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 5% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja marek osobistych wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -17 409 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 409 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 362 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja marek osobistych wykazała zysk netto większy niż 14% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 14% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 21% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mierzwa Alicja posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Mierzwa Szymon posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Mierzwa Alicja (50% udziałów)
• Mierzwa Szymon (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 22.06.2018 do 17.01.2024:
• Studziński Rafał (50% udziałów)
• Mierzwa Szymon (50% udziałów)