SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Garden e-Commerce Sp. z o. o. to innowacyjna firma, która rozpoczęła swojądziałalność w 2012 roku, uruchamiając pierwszy sklep internetowy – Sklep Dla Ogrodu. Od tego czasu firma dynamicznie rozwija swoją ofertę, wprowadzając różnorodne projekty sklepu, współpracując z wiodącymi markami oraz influencerami w branży ogrodniczej. W 2016 roku nawiązano Partnerstwo z Poradnikiem Ogrodniczym, co pozwoliło na stworzenie jednego z najchętniej odwiedzanych internetowych sklepów ogrodniczych w Polsce. Garden e-Commerce oferuje szeroką gamę produktów związanych z ogrodnictwem, w tym artykuły ekologiczne z własnych projektów takich jak Naturlo oraz współpracuje z różnymi producentami poprzez tworzenie dedykowanych sklepów. Firma specjalizuje się również w sprzedaży produktów na popularnych marketplace’ach jak Allegro czy Empik, co umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów. Oferując kompleksową obsługę dla producentów, influencerów i hurtowników, Garden e-Commerce stawia na silną obecność w sieci oraz efektywne strategie marketingowe, wykorzystując m.in. kampanie Google Ads oraz content marketing. Celem organizacji jest budowanie długotrwałych relacji biznesowych, zapewniając partnerom wysokiej jakości wsparcie oraz narzędzia do skutecznego promowania asortymentu.
W skrócie
Prowadzenie sklepów internetowych z produktami ogrodniczymi.
Współpraca z influencerami i markami ogrodniczymi w Polsce.
Sprzedaż produktów na platformach takich jak Allegro, Erli, Empik.
Tworzenie dedykowanych sklepów dla producentów i influencerów.
Zajmowanie się marketingiem internetowym oraz kampaniami reklamowymi.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Garden e-commerce osiągnęła 13 581 461 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 555 426 zł. Pozostałe przychody to 26 035 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 676 552 zł.
Zysk netto wyniósł 878 874 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 263 577 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 581 461 zł w 2023 roku.
• 11 886 277 zł w 2022 roku.
• 10 717 983 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 146 479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 878 874 zł w 2023 roku.
• 842 485 zł w 2022 roku.
• 977 959 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Garden e-commerce wynosi 13 822 804 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 253 001 zł a 33 953 651 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 291 313 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 822 804 zł w 2023 roku.
• 12 267 089 zł w 2022 roku.
• 12 131 730 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Garden e-commerce wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Garden e-commerce wyniosła 2 486 384 zł.
a
ktywa trwałe to 121 212 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 365 172 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 486 384 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 670 668 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 815 716 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 397 747 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 486 384 zł w 2023 roku.
• 2 690 187 zł w 2022 roku.
• 3 122 608 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 53%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Garden e-commerce wyniosły 815 716 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 486 384 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 135 953 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 815 716 zł w 2023 roku
• 1 392 901 zł w 2022 roku
• 1 689 848 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2023 roku
• 52% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Garden e-commerce wykazała przychody na poziomie 13 581 461 zł.
Organizacja zarobiła 888 308 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9434 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 878 874 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1572 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9434 zł w 2023 roku
• 9025 zł w 2022 roku
• 234 941 zł w 2021 roku
Organizacja Garden e-commerce wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 93% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 93% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kacmajor Wiktor
posiada 258 udziałów, które stanowią 25.8% firmy.
Marczak Dariusz
posiada 258 udziałów, które stanowią 25.8% firmy.
Zapała Tomasz
posiada 258 udziałów, które stanowią 25.8% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Marczak Dariusz (26% udziałów)
• Zapała Tomasz (26% udziałów)
• Kacmajor Wiktor (26% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.06.2018 do 11.07.2019:
• Marczak Dariusz (26% udziałów)
• Zapała Tomasz (26% udziałów)
• Kacmajor Wiktor (26% udziałów)