Asortyment topowych marek dla sportowców i amatorów
Możliwość zakupów online z dostawą do domu
Oferuje produkty do biwaków i aktywnego wypoczynku
Pozytywne opinie od klientów potwierdzają jakość towarów
AL-TRAVEL, znana także pod marką alsport, to firma z siedzibą w Gdańsku, która rozpoczęła swoją działalność w 2018 roku. Specjalizuje się w sprzedaży sprzętu turystycznego oraz akcesoriów outdoorowych, oferując asortyment od topowych marek w branży. W ofercie znajdują się produkty zarówno dla zapalonych sportowców, jak i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem. Dzięki szerokiemu wyborowi sprzętu, klienci mogą wygodnie znaleźć wszystko, czego potrzebują, aby cieszyć się aktywnym wypoczynkiem - od namiotów, przez plecaki, po turystyczne akcesoria. Celem firmy jest dostarczenie produktów, które umożliwiają pełne wykorzystanie pasji do sportu i turystyki, a także organizację wypraw, które zapewnią radość i dobre wspomnienia. Warto zaznaczyć, że AL-TRAVEL stawia na jakość oferowanych produktów, co potwierdzają pozytywne opinie od klientów. Umożliwia zakupy online, zapewniając wygodny i szybki dostęp do wszystkich dostępnych pozycji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Al-travel osiągnęła 465 417 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 465 366 zł. Pozostałe przychody to 50 zł.
Całkowite koszty wyniosły 449 753 zł.
Zysk netto wyniósł 15 614 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 66 110 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 465 417 zł w 2023 roku.
• 120 198 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3123 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 15 614 zł w 2023 roku.
• -5269 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Al-travel wynosi 17 tys. zł.
EBITDA Al-travel wynosi 17 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Al-travel wynosi 392 543 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
19 810 zł a 1 163 542 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 57 784 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 392 543 zł w 2023 roku.
• 88 232 zł w 2022 roku.
• 12 052 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Al-travel wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 8534
zł.
Koszty operacyjne Al-travel wyniosły 448 356
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1422 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 8534 zł w 2023 roku
• 300 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Al-travel wyniosła 63 402 zł.
a
ktywa obrotowe to 63 402 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 63 402 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 414 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 36 988 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 63 402 zł w 2023 roku.
• 53 421 zł w 2022 roku.
• 34 913 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Al-travel wyniosły 36 988 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 63 402 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 58%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 36 988 zł w 2023 roku
• 42 621 zł w 2022 roku
• 18 844 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 58% w 2023 roku
• 80% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Al-travel wykazała przychody na poziomie 465 417 zł.
Organizacja zarobiła 16 232 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 618 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 15 614 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 103 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 618 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku