Medialny24 to dynamiczna agencja reklamowa z siedzibą w Lublinie, specjalizująca sięw szerokim zakresie usług marketingowych, zarówno w sferze tradycyjnej, jak i cyfrowej. Organizacja ta zajmuje się planowaniem oraz realizacją kampanii reklamowych, oferując przestrzenie reklamowe w atrakcyjnych lokalizacjach na obszarze województwa lubelskiego. Medialny24 wyróżnia się na rynku dzięki posiadaniu około 130 własnych nośników reklamowych, w tym billboardów, które usytuowane są w kluczowych miejscach Lublina oraz okolic. Jednym z unikalnych atutów agencji jest również prowadzenie portalu lubelski.pl, który jest lifestyle'owym medium docierającym do szerokiego grona odbiorców. Działania marketingowe są wspierane przez zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży, co pozwala na efektywne zarządzanie kampaniami oraz elastyczne dostosowywanie strategii do potrzeb klientów. Medialny24 oferuje różnorodne modele współpracy, w tym CPC, CPM, CPV oraz niestandardowe kampanie content marketingowe, co umożliwia kompleksowe wspieranie klientów w budowaniu marki i zwiększaniu jej rozpoznawalności na rynku.
W skrócie
Planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych online i offline
Dzierżawa billboardów i innych nośników reklamowych
Tworzenie treści marketingowych na portalu lubelski.pl
Obsługa kampanii w mediach społecznościowych
Dedykowane wsparcie i doradztwo w zakresie działań marketingowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Medialny24 osiągnęła 955 271 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 949 842 zł. Pozostałe przychody to 5429 zł.
Całkowite koszty wyniosły 812 965 zł.
Zysk netto wyniósł 136 877 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 159 212 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 955 271 zł w 2023 roku.
• 962 699 zł w 2022 roku.
• 1 063 149 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 22 813 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 136 877 zł w 2023 roku.
• 225 388 zł w 2022 roku.
• 275 989 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Medialny24 wynosi 165 tys. zł.
EBITDA Medialny24 wynosi 165 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBIT wynosi
27 472 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 164 833 zł w
2023 roku.
• 269 673 zł w
2022 roku.
• 311 308 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętna wzrost EBITDA wynosi
27 472 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 164 833 zł w
2023 roku.
• 269 673 zł w
2022 roku.
• 311 308 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Medialny24 wynosi 1 710 300 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
525 944 zł a 2 805 035 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 285 050 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 710 300 zł w 2023 roku.
• 1 966 637 zł w 2022 roku.
• 2 066 968 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Medialny24 wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Medialny24 wyniosła 840 417 zł.
a
ktywa trwałe to 2750 zł.
a
ktywa obrotowe to 837 667 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 840 417 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 701 259 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 139 158 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 140 070 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 840 417 zł w 2023 roku.
• 697 890 zł w 2022 roku.
• 681 260 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 20%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Medialny24 wyniosły 139 158 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 840 417 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 17%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 23 193 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 139 158 zł w 2023 roku
• 133 509 zł w 2022 roku
• 342 267 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 17% w 2023 roku
• 19% w 2022 roku
• 50% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Medialny24 wykazała przychody na poziomie 955 271 zł.
Organizacja zarobiła 155 778 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 901 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 136 877 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 3150 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 901 zł w 2023 roku
• 26 627 zł w 2022 roku
• 27 016 zł w 2021 roku