SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNMIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁACZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Grand event promotion osiągnęła 862 840 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 862 840 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 801 364 zł.
Zysk netto wyniósł 61 477 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 287 613 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 862 840 zł w 2020 roku.
• 486 428 zł w 2019 roku.
• 423 814 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 492 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 61 477 zł w 2020 roku.
• 87 416 zł w 2019 roku.
• 108 355 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Grand event promotion wynosi 61 tys. zł.
EBITDA Grand event promotion wynosi 70 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grand event promotion wynosi 911 312 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
90 178 zł a 2 157 101 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 303 771 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 911 312 zł w 2020 roku.
• 764 127 zł w 2019 roku.
• 809 017 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Grand event promotion wynosi 0,40%. To oznacza, że firma ma szansę 0,40% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,129% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,40% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,01% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Grand event promotion wyniosła 544 608 zł.
a
ktywa trwałe to 179 177 zł.
a
ktywa obrotowe to 365 431 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 544 608 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 120 238 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 424 370 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 181 536 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 544 608 zł w 2020 roku.
• 288 593 zł w 2019 roku.
• 282 740 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 51%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Grand event promotion wyniosły 424 370 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 544 608 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 141 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 424 370 zł w 2020 roku
• 168 355 zł w 2019 roku
• 158 668 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2020 roku
• 58% w 2019 roku
• 56% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Grand event promotion wykazała przychody na poziomie 862 840 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 8646 zł w 2019 roku
• 10 716 zł w 2018 roku
Organizacja Grand event promotion wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Działalność wspomagająca wystawianie przedstawień artystycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 79% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 79% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ruszel Marcin
posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.