Buena Vista Media Group (BVMG) to wrocławska agencja kreatywna, która specjalizujesię w szerokim zakresie usług z obszaru public relations i komunikacji. Jej oferta obejmuje media relations, employer branding, komunikację kryzysową oraz działania w social media. BVMG wyróżnia się kompleksowym podejściem do budowania relacji z klientami oraz kreatywnym wsparciem w organizacji eventów. Agencja angażuje się również w influencer marketing oraz działalność CSR. Osobną i unikalną częścią oferty są usługi fotograficzne i filmowe, w tym produkcja materiałów promocyjnych i korporacyjnych. BVMG łączy wiedzę teoretyczną i praktyczną w celu realizacji indywidualnych projektów dla różnych branż, takich jak budownictwo, FMCG czy IT. Kluczowym elementem strategii agencji jest elastyczność i umiejętność odpowiadania na zmieniające się potrzeby klientów, co potwierdzają liczne w opinii klientów doświadczenia ze współpracy. Misją BVMG jest pomoc firmom w zdobywaniu rozpoznawalności i budowaniu pozytywnego wizerunku na rynku.
W skrócie
Zarządzanie relacjami z mediami
Organizacja wydarzeń i marketing eventowy
Komunikacja kryzysowa i employer branding
Usługi fotograficzne i produkcja wideo
Wsparcie w zakresie działań CSR i influencer marketingu
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Buena vista media group osiągnęła 11 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 11 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 087 zł.
Strata netto wyniosła 16 087 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 zł w 2023 roku.
• 7239 zł w 2022 roku.
• 12 850 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2681 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 087 zł w 2023 roku.
• 4696 zł w 2022 roku.
• 10 747 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Buena vista media group wynosi 7302 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 38 905 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1217 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 7302 zł w 2023 roku.
• 42 971 zł w 2022 roku.
• 67 392 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Buena vista media group wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Buena vista media group wyniosła 12 835 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 2350 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 486 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 12 835 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9726 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3109 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 12 835 zł w 2023 roku.
• 26 297 zł w 2022 roku.
• 21 117 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -125%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -165%.
Marża netto wyniosła -146,245%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -20.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24374.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Buena vista media group wyniosły 3109 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 12 835 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 518 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3109 zł w 2023 roku
• 484 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Buena vista media group wykazała przychody na poziomie 11 zł.
Organizacja zarobiła -15 475 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 612 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 087 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -4% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 102 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 612 zł w 2023 roku
• 484 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Buena vista media group wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 61% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 27% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 47% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 61% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00000001%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Wójcicki Rafał
posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.