SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE, B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI DO KWOTY 3.000,00 ZŁ UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE, POWYŻEJ KWOTY 3.000,00 ZŁ WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organizacja Social selling hub osiągnęła 102 695 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 694 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 145 607 zł.
Strata netto wyniosła 42 914 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 51 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 695 zł w 2019 roku.
• 206 469 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -21 457 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -42 914 zł w 2019 roku.
• 37 766 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Social selling hub wynosi 68 463 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 256 738 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 34 232 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 68 463 zł w 2019 roku.
• 320 784 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Social selling hub wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,00% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 75 190
zł.
Koszty operacyjne Social selling hub wyniosły 143 591
zł.
Wynagrodzenia stanowią 52%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
37 595 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 75 190 zł w 2019 roku
• 106 413 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
26.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
52% w 2019 roku
•
66% w 2018 roku
•
0% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Social selling hub wyniosła 2316 zł.
a
ktywa obrotowe to 2316 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2316 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -148 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2463 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2316 zł w 2019 roku.
• 53 774 zł w 2018 roku.
• 0 zł w 2017 roku.