ECOMMERCE MASTERY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000714755
NIP
1132959266
REGON
369077407

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
11,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
16,9 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-2,3 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
11,3 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 81
Kod pocztowy
02-001
Rejestracja
2018-01-19
Rozpoczęcie działalności
2017-12-29
Kapitał zakładowy
128000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA
Opis
Ecommerce Mastery to nowoczesna firma zajmująca się e-commerce, której celem jestwspieranie przedsiębiorstw w budowaniu efektywnej sprzedaży online. Oferuje usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, koncentrując się na tworzeniu strategii opartych na wynikach, co pozwala na dokładne pomiary skuteczności działań. Zespół specjalistów charakteryzuje się wysokim poziomem kreatywności oraz profesjonalizmu, a ich misją jest nie tylko przyspieszanie wzrostu firm, ale także pomoc w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. Organizacja współpracuje z firmami z różnych branż, dostosowując swoje podejście do specyfiki każdego z nich. Oferowane przez nią usługi obejmują m.in. strategię marketingową i optymalizację sprzedaży, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
W skrócie
  • Wsparcie firm w budowie efektywnej sprzedaży online
  • Dostosowane strategie oparte na wynikach
  • Zespół kreatywnych i profesjonalnych specjalistów
  • Pomoc w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów
  • Współpraca z różnymi branżami

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecommerce mastery osiągnęła 16 919 961 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 16 665 009 zł. Pozostałe przychody to 254 953 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 18 996 706 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 2 331 698 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 3 383 992 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 919 961 zł w 2022 roku.
• 13 926 899 zł w 2021 roku.
• 5 918 921 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -466 340 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 331 698 zł w 2022 roku.
• 1 398 397 zł w 2021 roku.
• 45 524 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Ecommerce mastery wynosi 11 279 974 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 42 299 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 255 995 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 279 974 zł w 2022 roku.
• 16 208 135 zł w 2021 roku.
• 4 380 664 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Ecommerce mastery wynosi -971 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Ecommerce mastery wynosi -944 tys. zł.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ecommerce mastery wynosi 6,3%. To oznacza, że firma ma szansę 6,3% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 1,255% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 6,3% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
• 0,18% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Ecommerce mastery wyniosła 11 606 508 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 357 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 11 248 642 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 606 508 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -893 699 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 500 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 321 302 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 606 508 zł w 2022 roku.
• 7 210 077 zł w 2021 roku.
• 3 774 144 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 261%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -14%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Ecommerce mastery wyniosły 12 500 207 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 606 508 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 500 041 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 500 207 zł w 2022 roku
• 5 436 812 zł w 2021 roku
• 3 437 316 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 91% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecommerce mastery wykazała przychody na poziomie 16 919 961 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -2 331 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 331 698 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 168 645 zł w 2021 roku
• 211 843 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Ecommerce mastery wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 69% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 39% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 96% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 69% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 96% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sikora Witold posiada 360 udziałów, które stanowią 28.1% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sikora Karolina posiada 358 udziałów, które stanowią 28% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Leśniarek Patryk posiada 288 udziałów, które stanowią 22.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Syntaxis New Europe Investments S.á R.l. posiada 198 udziałów, które stanowią 15.5% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 29.09.2023 jest Sikora Witold kontrolujący 28% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 01.06.2023 do 29.09.2023 był Estorelabs kontrolując 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 29.08.2022 do 01.06.2023 najwięcej udziałów posiadał Estorelabs . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do ECOMMERCE MASTERY