Ecommerce Mastery to nowoczesna firma zajmująca się e-commerce, której celem jestwspieranie przedsiębiorstw w budowaniu efektywnej sprzedaży online. Oferuje usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów, koncentrując się na tworzeniu strategii opartych na wynikach, co pozwala na dokładne pomiary skuteczności działań. Zespół specjalistów charakteryzuje się wysokim poziomem kreatywności oraz profesjonalizmu, a ich misją jest nie tylko przyspieszanie wzrostu firm, ale także pomoc w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. Organizacja współpracuje z firmami z różnych branż, dostosowując swoje podejście do specyfiki każdego z nich. Oferowane przez nią usługi obejmują m.in. strategię marketingową i optymalizację sprzedaży, co wyróżnia ją na tle konkurencji.
W skrócie
Wsparcie firm w budowie efektywnej sprzedaży online
Dostosowane strategie oparte na wynikach
Zespół kreatywnych i profesjonalnych specjalistów
Pomoc w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów
Współpraca z różnymi branżami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ecommerce mastery osiągnęła 16 919 961 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 665 009 zł. Pozostałe przychody to 254 953 zł.
Całkowite koszty wyniosły 18 996 706 zł.
Strata netto wyniosła 2 331 698 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 383 992 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 919 961 zł w 2022 roku.
• 13 926 899 zł w 2021 roku.
• 5 918 921 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -466 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2 331 698 zł w 2022 roku.
• 1 398 397 zł w 2021 roku.
• 45 524 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ecommerce mastery wynosi 11 279 974 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 42 299 903 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 255 995 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 11 279 974 zł w 2022 roku.
• 16 208 135 zł w 2021 roku.
• 4 380 664 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ecommerce mastery wynosi -971 tys. zł.
EBITDA Ecommerce mastery wynosi -944 tys. zł.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ecommerce mastery wynosi 6,3%. To oznacza, że firma ma szansę 6,3% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,255% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 6,3% w 2022 roku.
• 0,12% w 2021 roku.
• 0,18% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ecommerce mastery wyniosła 11 606 508 zł.
a
ktywa trwałe to 357 866 zł.
a
ktywa obrotowe to 11 248 642 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 11 606 508 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -893 699 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 500 207 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 321 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 11 606 508 zł w 2022 roku.
• 7 210 077 zł w 2021 roku.
• 3 774 144 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 261%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 52.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ecommerce mastery wyniosły 12 500 207 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 11 606 508 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 500 041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 500 207 zł w 2022 roku
• 5 436 812 zł w 2021 roku
• 3 437 316 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
• 91% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ecommerce mastery wykazała przychody na poziomie 16 919 961 zł.
Organizacja zarobiła -2 331 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2 331 698 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 168 645 zł w 2021 roku
• 211 843 zł w 2020 roku