M2 CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000714319
NIP
5252736476
REGON
369292991

Podsumowanie

aktywa
5 tys.
przychód
0
zysk
-305
wartość firmy
1 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. FORTECZNA, 4A
Kod pocztowy
01-540
Rejestracja
2018-01-17
Rozpoczęcie działalności
2018-01-17
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
WSPÓLNIKIEM UPRAWNIONYM DO REPREZENTACJI SPÓŁKI ORAZ PROWADZENIA JEJ SPRAW JEST KOMPLEMENTARIUSZ SPÓŁKI, DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja M2 creative osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 305 zł.
Strata netto wyniosła 305 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 1429 zł w 2019 roku.
• 50 175 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -102 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -305 zł w 2020 roku.
• 762 zł w 2019 roku.
• -3666 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji M2 creative wynosi 1343 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 7165 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -802 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1343 zł w 2020 roku.
• 5574 zł w 2019 roku.
• 34 450 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów M2 creative wyniosła 4641 zł.
a
ktywa obrotowe to 4641 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4641 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1791 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2850 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -120 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4641 zł w 2020 roku.
• 4946 zł w 2019 roku.
• 52 884 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania M2 creative wyniosły 2850 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4641 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 61%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 950 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2850 zł w 2020 roku
• 2850 zł w 2019 roku
• 51 550 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 61% w 2020 roku
• 58% w 2019 roku
• 97% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja M2 creative wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

Organizacja M2 creative wykazała zysk netto większy niż 31% organizacji z branży "Wydawanie książek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 31% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku nie zmieniają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 20% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do M2 CREATIVE