Fundacja Promocji Wzornictwa, założona 4 listopada 2017 roku w Gdańsku, koncentrujesię na popularyzacji polskiego wzornictwa oraz wspieraniu jego rozwoju. Organizacja działa na rzecz szerszej świadomości dotyczącej bogatej historii polskiego designu, a także sztuk użytkowych i wizualnych. Fundacja dostrzega znaczenie funkcjonowania w estetycznym oraz funkcjonalnym otoczeniu, co przyczynia się do ogólnego podniesienia kulturowych kompetencji społeczeństwa. Inicjatywy fundacji mają na celu ułatwienie dostępu do dobrze zaprojektowanych wnętrz, przedmiotów oraz przestrzeni otwartych, zachęcając zarówno projektantów, jak i szerszą publiczność do interakcji z sztuką i rzemiosłem. Fundacja preferuje dążenie do demokratyzacji przestrzeni wspólnej, co ma wyzwalać kreatywność oraz poczucie wspólnoty w społeczeństwie. Projekty takie jak „Bałtyckie Bursztyny. Tradycja i Innowacja” ilustrują ambitne cele fundacji, a ich organizacja w różnych lokalizacjach, w tym w Brukseli i Gdańsku, dowodzi determinacji w promowaniu polskiego dziedzictwa kulturowego.
W skrócie
Popularyzacja polskiego wzornictwa i sztuk użytkowych
Organizacja projektów i wystaw, w tym „Bałtyckie Bursztyny. Tradycja i Innowacja”
Wsparcie dla projektantów i producentów w dostępie do rynku
Dążenie do zrównoważonego rozwoju przez edukację i angażowanie lokalnych społeczności
Promowanie estetyki i funkcjonalności w przestrzeni życia codziennego
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja promocji wzornictw osiągnęła 84 540 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 84 540 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 87 129 zł.
Strata netto wyniosła 2589 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 14 090 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 84 540 zł w 2023 roku.
• 1500 zł w 2022 roku.
• 41 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -431 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2589 zł w 2023 roku.
• 1183 zł w 2022 roku.
• -1083 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji wzornictw wynosi 56 360 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 211 350 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9393 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 56 360 zł w 2023 roku.
• 7337 zł w 2022 roku.
• 28 051 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja promocji wzornictw wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji wzornictw wyniosła 8958 zł.
a
ktywa obrotowe to 8958 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 8958 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -448 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9407 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1493 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 8958 zł w 2023 roku.
• 2140 zł w 2022 roku.
• 1225 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 577%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 96.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja promocji wzornictw wyniosły 9407 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 8958 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 105%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1568 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9407 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 267 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 105% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 22% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja promocji wzornictw wykazała przychody na poziomie 84 540 zł.
Organizacja zarobiła -2589 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2589 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Fundacja promocji wzornictw wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 29% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 15% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 85% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA PROMOCJI WZORNICTW