SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: A. PRZY ZARZĄDZĘ JEDNOOSOBOWYM - PREZES ZARZĄDU B. PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM - KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE
Artyści Reklamy to firma, która specjalizuje się w marketingu, oferując kompleksoweusługi, mające na celu zwiększenie zasięgu i efektywności działań promocyjnych dla różnych klientów. Od początku swojego istnienia, organizacja koncentruje się na wypracowywaniu skutecznych strategii komunikacyjnych i sprzedażowych, które pozwalają firmom nawiązać prawdziwy kontakt z ich klientami. W ofercie znajdują się usługi prowadzenia fanpage'y na Facebooku, zarządzania kampaniami reklamowymi w Google Ads, a także projektowanie graficzne. Kluczowym elementem działalności Artyści Reklamy jest budowanie pozytywnego wizerunku klientów, co przekłada się na ich sukces sprzedażowy. Dzięki doświadczeniu i wiedzy zespołu, organizacja jest w stanie dostosować swoje rozwiązania marketingowe do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Co więcej, zespół nie tylko tworzy kampanie reklamowe, ale także zapewnia swoim klientom wsparcie i doradztwo w zakresie dalszego rozwoju ich marki. Współpraca z firmą otwiera drzwi do różnorodnych możliwości w obszarze marketingu, a setki pozytywnych opinii od zadowolonych klientów stanowią dowód na skuteczność ich działań.
W skrócie
Usługi prowadzenia fanpage'y na Facebooku
Zarządzanie kampaniami Google Ads
Projektowanie grafik marketingowych
Tworzenie strategii marketingowych dostosowanych do klientów
Wsparcie i doradztwo w zakresie dalszego rozwoju marki
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Artyści reklamy osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 636 zł.
Strata netto wyniosła 11 636 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2909 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 636 zł w 2021 roku.
• 26 503 zł w 2020 roku.
• 43 131 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Artyści reklamy wynosi 79 479 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 282 591 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 19 870 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 479 zł w 2021 roku.
• 251 586 zł w 2020 roku.
• 321 539 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Artyści reklamy wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Artyści reklamy wyniosła 131 900 zł.
a
ktywa obrotowe to 131 900 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 131 900 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 70 648 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 61 253 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 32 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 131 900 zł w 2021 roku.
• 121 445 zł w 2020 roku.
• 66 640 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Artyści reklamy wyniosły 61 253 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 131 900 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15 313 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 61 253 zł w 2021 roku
• 39 161 zł w 2020 roku
• 10 860 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2021 roku
• 32% w 2020 roku
• 16% w 2019 roku