DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY KOMPLEMENTARIUSZ JEDNOOSOBOWO. SPÓŁKA MOŻE POWOŁYWAĆ PEŁNOMOCNIKÓW. PEŁNOMOCNIKAMI SPÓŁKI MOGĄ BYĆ USTANOWIENI RÓWNIEŻ KOMANDYTARIUSZE. JEDYNYM KOMPLEMENTARIUSZEM SPÓŁKI JEST MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBLINIE. SPOSÓB REPREZENTACJI KOMPLEMENTARIUSZA: DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I ICH PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA WCHODZĄ: JANUSZ BABICZ- PREZES ZARZĄDU, BARBARA TYNECKA-BABICZ - WICEPREZES ZARZĄDU.
Organizacja Maik agencja reklamowa osiągnęła 9 049 560 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 048 179 zł. Pozostałe przychody to 1381 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 044 220 zł.
Zysk netto wyniósł 3959 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -212 523 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 049 560 zł w 2019 roku.
• 10 451 818 zł w 2018 roku.
• 9 474 606 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -359 027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3959 zł w 2019 roku.
• 551 202 zł w 2018 roku.
• 722 012 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Maik agencja reklamowa wynosi 27 tys. zł.
EBITDA Maik agencja reklamowa wynosi 428 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
347 307 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 26 616 zł w
2019 roku.
• 550 738 zł w
2018 roku.
• 721 230 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
382 167 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 427 622 zł w
2019 roku.
• 961 368 zł w
2018 roku.
• 1 191 955 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Maik agencja reklamowa wynosi 8 621 026 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
39 589 zł a 22 623 901 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 780 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 621 026 zł w 2019 roku.
• 11 985 530 zł w 2018 roku.
• 12 181 992 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Maik agencja reklamowa wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,045% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2019 roku.
• 0,05% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 924 019
zł.
Koszty operacyjne Maik agencja reklamowa wyniosły 9 021 563
zł.
Wynagrodzenia stanowią 43%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
483 873 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 924 019 zł w 2019 roku
• 3 700 532 zł w 2018 roku
• 2 956 272 zł w 2017 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
43% w 2019 roku
•
37% w 2018 roku
•
34% w 2017 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Maik agencja reklamowa wyniosła 5 140 191 zł.
a
ktywa trwałe to 3 513 942 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 626 249 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 140 191 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 429 534 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 710 657 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 79 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 140 191 zł w 2019 roku.
• 5 721 445 zł w 2018 roku.
• 4 980 685 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Maik agencja reklamowa wyniosły 1 710 657 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 140 191 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 33%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 350 012 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 710 657 zł w 2019 roku
• 1 970 988 zł w 2018 roku
• 1 010 633 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 33% w 2019 roku
• 34% w 2018 roku
• 20% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Maik agencja reklamowa wykazała przychody na poziomie 9 049 560 zł.
Organizacja zarobiła 3959 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3959 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku
Organizacja Maik agencja reklamowa wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Brak danych
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki