SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, A W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Organizacja P&g promotion osiągnęła 118 858 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 117 438 zł. Pozostałe przychody to 1420 zł.
Całkowite koszty wyniosły 87 157 zł.
Zysk netto wyniósł 30 281 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 083 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 118 858 zł w 2022 roku.
• 112 963 zł w 2021 roku.
• 67 556 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 30 281 zł w 2022 roku.
• 52 174 zł w 2021 roku.
• 5718 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji P&g promotion wynosi 324 971 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
124 609 zł a 664 583 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 57 383 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 324 971 zł w 2022 roku.
• 385 904 zł w 2021 roku.
• 130 676 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji P&g promotion wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów P&g promotion wyniosła 197 439 zł.
a
ktywa obrotowe to 197 439 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 197 439 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 166 146 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 31 294 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 37 302 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 197 439 zł w 2022 roku.
• 160 718 zł w 2021 roku.
• 100 265 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 18%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania P&g promotion wyniosły 31 294 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 197 439 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5887 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 31 294 zł w 2022 roku
• 24 853 zł w 2021 roku
• 16 575 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 15% w 2021 roku
• 17% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja P&g promotion wykazała przychody na poziomie 118 858 zł.
Organizacja zarobiła 37 101 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6820 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 30 281 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 18% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1226 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6820 zł w 2022 roku
• 4947 zł w 2021 roku
• 2075 zł w 2020 roku
Organizacja P&g promotion wykazała zysk netto większy niż 79% organizacji z branży "Pozostała działalność związana ze sportem".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 79% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gidziela Marek
posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Prymek Marcin
posiada 60 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Prymek Marcin (50% udziałów)
• Gidziela Marek (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 08.11.2017 do 08.03.2021:
• Prymek Marcin (33% udziałów)
• Pyrzyński Sławomir (33% udziałów)
• Barański Michał (33% udziałów)