Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2017-11-08
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA, PODEJMOWANIA DECYZJI FINANSOWYCH ORAZ PODPISYWANIA UMÓW I ZOBOWIĄZAŃ W JEGO IMIENIU WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA LUB SKARBNIKA. DLA WAŻNOŚCI INNYCH PISM I DOKUMENTÓW WYMAGANY JEST PODPIS JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU STOWARZYSZENIA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: 1. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA 2. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY, W TYM WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY 3. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ KULTURY, SZTUKI, OCHRONY DÓBR KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO 4. UWRAŻLIWIENIE CZŁONKÓW SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH NA PROBLEMY DRUGIEGO CZŁOWIEKA. DZIAŁALNOŚĆ STOWARZYSZENIA MA DOPROWADZIĆ DO WZROSTU ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA BLIŹNICH, BLIŹNICH PRZEZ TO DO INTEGRACJI SPOŁECZNOŚCI MIASTA, WSI, GMINY. STOWARZYSZENIE DZIAŁA NA RZECZ TEGO, BY NORMĄ SPOŁECZNĄ STAŁA SIĘ ŚWIADOMA POMOC DRUGIEMU CZŁOWIEKOWI. 5. PODEJMOWANIE WSZECHSTRONNYCH DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO POPULARYZACJI MUZYKI I TAŃCA, KSZTAŁTOWANIE WRAŻLIWOŚCI ESTETYCZNEJ, A ZWŁASZCZA PODNOSZENIA KULTURY MUZYCZNEJ I TANECZNEJ ORAZ EDUKACJI DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH W TEJ DZIEDZINIE. 6. AKTYWNE UCZESTNICTWO W TWORZENIU I UPOWSZECHNIANIU KULTURY TANECZNEJ NA TERENIE RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ ORAZ POPULARYZACJI POLSKIEJ TWÓRCZOŚCI W ZAKRESIE TAŃCA POZA GRANICAMI KRAJU. 7. EDUKACJĘ MŁODZIEŻY W ZAKRESIE KSZTAŁTOWANIA I UMACNIANIA PATRIOTYCZNYCH POSTAW U SWOICH CZŁONKÓW, 8. STYMULOWANIE KULTURALNEGO ROZWOJU REGIONU 9. DĄŻENIE DO ZACHOWANIA CENNYCH WARTOŚCI POLSKIEJ KULTURY 10. UPOWSZECHNIANIE KULTURY WŚRÓD SZEROKICH RZESZ SPOŁECZEŃSTWA, A SZCZEGÓLNIE MŁODZIEŻY, 11. PROMOCJA REGIONU I KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU REGIONU W OCZACH TURYSTÓW Z KRAJU I ZAGRANICY.