Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Rozpoczęcie działalności
2017-11-03
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
terapia@integracja-sensoryczna.org
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA WE WSZYSTKICH SPRAWACH, Z WYJĄTKIEM MAJĄTKOWYCH, SKŁADAĆ MOŻE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE POMOCY DZIECIOM Z AUTYZMEM I ZESPOŁEM ASPERGERA, ALE TAKŻE DZIECIOM CIERPIĄCYM NA MÓZGOWE PORAŻENIE DZIECIĘCE, ZESPÓŁ DOWNA, ZESPÓŁ KRUCHEGO X ORAZ DZIECIOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ LUB INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI SPRZĘŻONYMI. CELEM STOWARZYSZENIA JEST PONADTO: 1. OCHRONA ZDROWIA, PROWADZENIE REHABILITACJI I TERAPII DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. 2. BUDOWA ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ ORAZ EDUKACJA W DZIEDZINIE ZABURZEŃ ROZWOJOWYCH TAKICH JAK AUTYZM, ZESPÓŁ ASPERGERA I INNE. 3. FINANSOWE WSPIERANIE I POMOC DZIECIOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I ICH RODZINOM W RÓŻNEGO RODZAJU PRZEDSIĘWZIĘCIACH (FINANSOWANIE WYJAZDÓW REHABILITACYJNYCH, TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH, TERAPII, ITD.). 4. POZAFINANSOWE WSPIERANIE DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ I ICH RODZIN. 5. WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA I NAUKOWA ORAZ WSPARCIE OSÓB, INSTYTUCJI I ŚRODOWISK ZWIĄZANYCH Z PROBLEMATYKĄ NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. 6. KORZYSTANIE Z DOROBKU ZAWODOWEGO I DOŚWIADCZENIA WYBITNYCH SPECJALISTÓW Z DZIEDZINY NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. 7. PATRONAT NAD DZIAŁANIAMI ZMIERZAJĄCYMI DO PROPAGOWANIA WIEDZY NA TEMAT NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI U DZIECI ORAZ PROBLEMÓW Z NIMI ZWIĄZANYCH W SPOŁECZEŃSTWIE. 8. ZAPOBIEGANIE I PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU OSÓB DOTKNIĘTYCH NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. 9. DZIAŁANIE NA RZECZ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ DZIECI Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. 10. BUDOWA SPOŁECZNOŚCI WOKÓŁ IDEI WPIERANIA I POMOCY DZIECIOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ. 11. TWORZENIE MIEJSC PRACY DLA OSÓB Z AUTYZMEM I ZESPOŁEM ASPERGERA ORAZ INNYMI NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI.