CENTRUM CAMPINGOWE S-CAMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000699121
NIP
6462962328
REGON
368714786

Podsumowanie

aktywa
24 tys.
przychód
12 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
48 tys.
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
BIERUŃ
Adres
UL. WARSZAWSKA, 194
Kod pocztowy
43-155
Rejestracja
2017-11-09
Rozpoczęcie działalności
2017-11-09
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZADU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPRAWNIONY PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZADU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPRAWNIONY KAŻDORAZOWO PREZES ZARZADU SAMODZIELNIE BĄDŹ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Centrum campingowe s-camp osiągnęła 12 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 12 000 zł.
Całkowite koszty wyniosły -5793 zł.
Zysk netto wyniósł 5793 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 2400 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 12 000 zł w 2022 roku.
• 14 000 zł w 2021 roku.
• 4000 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 1159 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5793 zł w 2022 roku.
• 6203 zł w 2021 roku.
• -2630 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum campingowe s-camp wynosi 48 388 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 17 216 zł a 91 821 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8928 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 48 388 zł w 2022 roku.
• 34 145 zł w 2021 roku.
• 2667 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Centrum campingowe s-camp wyniosła 23 655 zł.
a
ktywa trwałe to 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 22 655 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 23 655 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 955 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 700 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 23 655 zł w 2022 roku.
• 11 610 zł w 2021 roku.
• 1000 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża netto wyniosła 48%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Centrum campingowe s-camp wyniosły 700 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 23 655 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 700 zł w 2022 roku
• 14 448 zł w 2021 roku
• 10 041 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 124% w 2021 roku
• 1004% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Centrum campingowe s-camp wykazała przychody na poziomie 12 000 zł.
Organizacja zarobiła 5793 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5793 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 1561 zł w 2021 roku
• 471 zł w 2020 roku

Organizacja Centrum campingowe s-camp wykazała zysk netto większy niż 71% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000005%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 71% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 54% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 42% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.000005%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Szczurek Michał posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Szczurek Marcin posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.