Prowadzenie badań nad schorzeniami okulistycznymi.
Realizacja projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich.
Rozwój innowacyjnych metod diagnostyki i leczenia jaskry oraz retinopatii cukrzycowej.
Centrum Badań Medycznych 'BRAND MED' Sp. z o.o. to instytucja medyczna z siedzibą w Warszawie, która zajmuje się prowadzeniem badań naukowych i rozwojowych, a w szczególności skupia się na diagnostyce i leczeniu schorzeń okulistycznych. W ramach swojego rozwoju, centrum realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, który ma na celu zakup nowoczesnej aparatury. Celem tego przedsięwzięcia jest znaczne ulepszenie zaplecza badawczo-rozwojowego, co umożliwi rozwój innowacyjnych metod badań przesiewowych, diagnostyki oraz terapii chorób takich jak jaskra czy retinopatia cukrzycowa. Projekt ten nie tylko wspiera lokalny rynek, ale również przyczynia się do postępu w dziedzinie zdrowia publicznego, poprzez poszukiwanie nowatorskich rozwiązań w diagnostyce medycznej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum badań medycznych "brand med" osiągnęła 339 356 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 286 020 zł. Pozostałe przychody to 53 336 zł.
Całkowite koszty wyniosły 350 936 zł.
Strata netto wyniosła 64 916 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 339 356 zł w 2023 roku.
• 410 978 zł w 2022 roku.
• 305 733 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -10 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -64 916 zł w 2023 roku.
• 6875 zł w 2022 roku.
• 108 808 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum badań medycznych "brand med" wynosi 226 237 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 848 389 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 706 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 226 237 zł w 2023 roku.
• 301 483 zł w 2022 roku.
• 697 298 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum badań medycznych "brand med" wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,035% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 87 708
zł.
Koszty operacyjne Centrum badań medycznych "brand med" wyniosły 404 272
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
14 618 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 87 708 zł w 2023 roku
• 114 542 zł w 2022 roku
• 120 015 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum badań medycznych "brand med" wyniosła 525 535 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 159 507 zł.
a
ktywa obrotowe to 366 027 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 525 535 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -132 849 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 658 384 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 87 589 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 525 535 zł w 2023 roku.
• 660 282 zł w 2022 roku.
• 684 408 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła -41%.
Marża netto wyniosła -19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum badań medycznych "brand med" wyniosły 658 384 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 525 535 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 125%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 109 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 658 384 zł w 2023 roku
• 728 215 zł w 2022 roku
• 606 750 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 125% w 2023 roku
• 110% w 2022 roku
• 89% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum badań medycznych "brand med" wykazała przychody na poziomie 339 356 zł.
Organizacja zarobiła -64 916 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -64 916 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 2508 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku