Prowadzenie badań nad schorzeniami okulistycznymi.
Realizacja projektu dofinansowanego z Funduszy Europejskich.
Rozwój innowacyjnych metod diagnostyki i leczenia jaskry oraz retinopatii cukrzycowej.
Centrum Badań Medycznych 'BRAND MED' Sp. z o.o. to instytucja medyczna z siedzibą w Warszawie, która zajmuje się prowadzeniem badań naukowych i rozwojowych, a w szczególności skupia się na diagnostyce i leczeniu schorzeń okulistycznych. W ramach swojego rozwoju, centrum realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich, który ma na celu zakup nowoczesnej aparatury. Celem tego przedsięwzięcia jest znaczne ulepszenie zaplecza badawczo-rozwojowego, co umożliwi rozwój innowacyjnych metod badań przesiewowych, diagnostyki oraz terapii chorób takich jak jaskra czy retinopatia cukrzycowa. Projekt ten nie tylko wspiera lokalny rynek, ale również przyczynia się do postępu w dziedzinie zdrowia publicznego, poprzez poszukiwanie nowatorskich rozwiązań w diagnostyce medycznej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Centrum badań medycznych "brand med" osiągnęła 351 333 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 267 134 zł. Pozostałe przychody to 84 199 zł.
Całkowite koszty wyniosły 242 828 zł.
Zysk netto wyniósł 24 306 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 351 333 zł w 2024 roku.
• 339 356 zł w 2023 roku.
• 410 978 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 306 zł w 2024 roku.
• -64 916 zł w 2023 roku.
• 6875 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum badań medycznych "brand med" wynosi 331 446 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 878 333 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 349 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 331 446 zł w 2024 roku.
• 226 237 zł w 2023 roku.
• 301 483 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum badań medycznych "brand med" wynosi 0,23%. To oznacza, że firma ma szansę 0,23% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,023% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,23% w 2024 roku.
• 0,37% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 91 496
zł.
Koszty operacyjne Centrum badań medycznych "brand med" wyniosły 313 240
zł.
Wynagrodzenia stanowią 29%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 071 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 91 496 zł w 2024 roku
• 87 708 zł w 2023 roku
• 114 542 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
29% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
29% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum badań medycznych "brand med" wyniosła 506 715 zł.
a
ktywa obrotowe to 506 715 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 506 715 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -108 543 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 615 258 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 72 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 506 715 zł w 2024 roku.
• 525 535 zł w 2023 roku.
• 660 282 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -22%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum badań medycznych "brand med" wyniosły 615 258 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 506 715 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 121%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 87 894 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 615 258 zł w 2024 roku
• 658 384 zł w 2023 roku
• 728 215 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 121% w 2024 roku
• 125% w 2023 roku
• 110% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum badań medycznych "brand med" wykazała przychody na poziomie 351 333 zł.
Organizacja zarobiła 30 795 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6489 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 306 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6489 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 2508 zł w 2022 roku