SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z JEDNEJ OSOBY, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB, SPÓŁKĘ REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU WRAZ Z PROKURENTEM.
Organizacja Marine cargo logistic osiągnęła 19 921 827 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 19 921 289 zł. Pozostałe przychody to 538 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 420 824 zł.
Strata netto wyniosła 499 536 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 319 466 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 921 827 zł w 2023 roku.
• 46 861 168 zł w 2022 roku.
• 27 768 855 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -66 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -499 536 zł w 2023 roku.
• 931 692 zł w 2022 roku.
• 134 011 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Marine cargo logistic wynosi -213 tys. zł.
EBITDA Marine cargo logistic wynosi -213 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
18 756 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -212 765 zł w
2023 roku.
• 1 567 377 zł w
2022 roku.
• 208 875 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
19 779 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -212 765 zł w
2023 roku.
• 1 567 377 zł w
2022 roku.
• 208 875 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marine cargo logistic wynosi 13 304 616 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 49 804 567 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 216 877 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 13 304 616 zł w 2023 roku.
• 35 762 324 zł w 2022 roku.
• 19 171 622 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marine cargo logistic wynosi 2,05%. To oznacza, że firma ma szansę 2,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,251% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,05% w 2023 roku.
• 0,25% w 2022 roku.
• 0,48% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 894 479
zł.
Koszty operacyjne Marine cargo logistic wyniosły 20 134 053
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
141 018 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 894 479 zł w 2023 roku
• 759 310 zł w 2022 roku
• 1 415 310 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
6.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2023 roku
•
2% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marine cargo logistic wyniosła 3 199 350 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 199 350 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 199 350 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 31 197 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 168 153 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 496 908 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 199 350 zł w 2023 roku.
• 4 444 675 zł w 2022 roku.
• 7 102 918 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,601%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -290.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 332.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 331.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marine cargo logistic wyniosły 3 168 153 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 199 350 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 480 004 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 168 153 zł w 2023 roku
• 3 384 972 zł w 2022 roku
• 6 938 907 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2023 roku
• 76% w 2022 roku
• 98% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marine cargo logistic wykazała przychody na poziomie 19 921 827 zł.
Organizacja zarobiła -494 873 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4663 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -499 536 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 777 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4663 zł w 2023 roku
• 246 631 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku