Organizacja E-mmarketing osiągnęła 171 475 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 171 475 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 60 577 zł.
Zysk netto wyniósł 110 898 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 28 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 171 475 zł w 2022 roku.
• 138 965 zł w 2021 roku.
• 160 299 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 110 898 zł w 2022 roku.
• 55 924 zł w 2021 roku.
• 76 375 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-mmarketing wynosi 802 121 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
244 213 zł a 1 552 569 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 140 936 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 802 121 zł w 2022 roku.
• 477 377 zł w 2021 roku.
• 531 465 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji E-mmarketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów E-mmarketing wyniosła 335 541 zł.
a
ktywa obrotowe to 335 541 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 335 541 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 325 617 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9923 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 335 541 zł w 2022 roku.
• 219 118 zł w 2021 roku.
• 165 872 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 71%.
Marża netto wyniosła 65%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania E-mmarketing wyniosły 9923 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 335 541 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9923 zł w 2022 roku
• 4399 zł w 2021 roku
• 7076 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja E-mmarketing wykazała przychody na poziomie 171 475 zł.
Organizacja zarobiła 122 544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 646 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 110 898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1783 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 646 zł w 2022 roku
• 5974 zł w 2021 roku
• 7365 zł w 2020 roku
Organizacja E-mmarketing wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0002%.