Dostarcza najnowsze informacje z branży motoryzacyjnej
Relacjonuje wydarzenia i premiery na targach motoryzacyjnych
Prezentuje testy i recenzje samochodów
Zajmuje się tematyką supersamochodów i pojazdów elektrycznych
Oferuje informacje o tuningu i motorsportach
Auto Show Media to dynamiczna platforma poświęcona światu motoryzacji, która gromadzi na jednym miejscu najważniejsze informacje, nowinki, testy, wywiady i relacje z wydarzeń branżowych. Specjalizuje się w dostarczaniu aktualnych wiadomości dotyczących premier samochodów, sportów motorowych oraz nowości w segmencie motoryzacji elektrycznej i supersamochodów. Wartością wyróżniającą Auto Show Media są autorskie relacje z targów motoryzacyjnych, co pozwala na bezpośrednie zaprezentowanie najnowszych osiągnięć i innowacji w branży. Wśród różnych kategorii, firma przedstawia zarówno luksusowe pojazdy, jak i modele koncepcyjne, a także oferuje źródło informacji na temat tuningu i technologii w motoryzacji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Auto show media osiągnęła 59 892 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 59 886 zł. Pozostałe przychody to 6 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 170 zł.
Zysk netto wyniósł 43 717 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9982 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 59 892 zł w 2023 roku.
• 32 421 zł w 2022 roku.
• 11 858 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7286 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 43 717 zł w 2023 roku.
• 2277 zł w 2022 roku.
• -11 658 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Auto show media wynosi 45 tys. zł.
EBITDA Auto show media wynosi 45 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Auto show media wynosi 229 904 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
15 110 zł a 612 031 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 38 317 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 229 904 zł w 2023 roku.
• 30 722 zł w 2022 roku.
• 7905 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Auto show media wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,05% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Auto show media wyniosły 14 541
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Auto show media wyniosła 45 607 zł.
a
ktywa obrotowe to 45 607 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 45 607 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 20 147 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 25 460 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7601 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 45 607 zł w 2023 roku.
• 10 391 zł w 2022 roku.
• 4945 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 96%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 217%.
Marża operacyjna wyniosła 76%.
Marża netto wyniosła 73%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Auto show media wyniosły 25 460 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 45 607 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 25 460 zł w 2023 roku
• 33 961 zł w 2022 roku
• 30 792 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2023 roku
• 327% w 2022 roku
• 623% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Auto show media wykazała przychody na poziomie 59 892 zł.
Organizacja zarobiła 45 301 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1584 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 43 717 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 264 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1584 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku