Produkcja i sprzedaż obuwia lifestylowego i sportowego.
Flagowy model trampków 2750, znany na całym świecie.
Współpraca z międzynarodowymi markami modowymi.
Szeroki asortyment obuwia dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci.
Darmowa dostawa przy każdym zamówieniu.
LUXURY DISTRIBUTION, właściciel marki Superga, to renomowana firma obuwnicza, która od 1911 roku łączy tradycję włoskiego rzemiosła z nowoczesnym stylem. Historia marki rozpoczęła się z inicjatywy Waltera Martiny, który skoncentrował się na tworzeniu obuwia z wodoodporną podeszwą. Z biegiem lat oferta marki wzrosła, w 1934 roku obejmując różnorodne modele sportowe, które cieszyły się dużym zainteresowaniem zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalistów. Współprace z takimi markami jak Versace czy Fendi oraz popularność wśród celebrytów, w tym Księżnej Diany i Michelle Obama, umocniły pozycję Superga na rynku globalnym. Kluczowym produktem Superga jest klasyczny model trampków 2750, który stał się symbolem stylem casual, łączącym komfort z modą.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Luxury distribution osiągnęła 5 689 211 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 672 542 zł. Pozostałe przychody to 16 669 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 459 964 zł.
Zysk netto wyniósł 212 578 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 785 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 689 211 zł w 2024 roku.
• 1 306 494 zł w 2023 roku.
• 2 119 747 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 35 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 578 zł w 2024 roku.
• -67 839 zł w 2023 roku.
• 123 669 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Luxury distribution wynosi 211 tys. zł.
EBITDA Luxury distribution wynosi 221 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
34 667 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 211 187 zł w
2024 roku.
• -44 823 zł w
2023 roku.
• 150 722 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
35 705 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 220 557 zł w
2024 roku.
• -34 095 zł w
2023 roku.
• 161 450 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Luxury distribution wynosi 5 174 237 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
531 118 zł a 14 223 027 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 720 975 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 174 237 zł w 2024 roku.
• 1 242 681 zł w 2023 roku.
• 2 330 405 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Luxury distribution wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 180 069
zł.
Koszty operacyjne Luxury distribution wyniosły 5 461 355
zł.
Wynagrodzenia stanowią 3%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 490 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 180 069 zł w 2024 roku
• 172 425 zł w 2023 roku
• 175 700 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
3% w 2024 roku
•
13% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Luxury distribution wyniosła 1 447 685 zł.
a
ktywa trwałe to 14 718 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 432 967 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 447 685 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 708 158 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 739 527 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 187 730 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 447 685 zł w 2024 roku.
• 562 613 zł w 2023 roku.
• 650 957 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 30%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Luxury distribution wyniosły 739 527 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 447 685 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 51%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 82 336 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 739 527 zł w 2024 roku
• 67 033 zł w 2023 roku
• 87 538 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 51% w 2024 roku
• 12% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Luxury distribution wykazała przychody na poziomie 5 689 211 zł.
Organizacja zarobiła 227 853 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 275 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 578 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2182 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 275 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 12 081 zł w 2022 roku
Organizacja Luxury distribution wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 10%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 10%.