Organizacja Bp transport polska osiągnęła 161 044 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 161 044 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 163 687 zł.
Strata netto wyniosła 2643 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 161 044 zł w 2024 roku.
• 583 115 zł w 2023 roku.
• 1 703 057 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1201 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2643 zł w 2024 roku.
• 16 298 zł w 2023 roku.
• 53 550 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bp transport polska wynosi -2 tys. zł.
EBITDA Bp transport polska wynosi -2 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
1332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2244 zł w
2024 roku.
• 17 571 zł w
2023 roku.
• 52 037 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1332 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -2244 zł w
2024 roku.
• 17 571 zł w
2023 roku.
• 52 037 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bp transport polska wynosi 255 381 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 789 428 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6863 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 255 381 zł w 2024 roku.
• 846 809 zł w 2023 roku.
• 1 716 395 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bp transport polska wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3900
zł.
Koszty operacyjne Bp transport polska wyniosły 163 287
zł.
Wynagrodzenia stanowią 2%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-126 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3900 zł w 2024 roku
• 10 400 zł w 2023 roku
• 15 600 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
2% w 2024 roku
•
2% w 2023 roku
•
1% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bp transport polska wyniosła 197 357 zł.
a
ktywa obrotowe to 197 357 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 197 357 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 197 357 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -30 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 197 357 zł w 2024 roku.
• 691 825 zł w 2023 roku.
• 626 018 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 197 357 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 369 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2024 roku
• 167 995 zł w 2023 roku
• 136 919 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2024 roku
• 24% w 2023 roku
• 22% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bp transport polska wykazała przychody na poziomie 161 044 zł.
Organizacja zarobiła -2307 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 336 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2643 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -123 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 336 zł w 2024 roku
• 1092 zł w 2023 roku
• 5371 zł w 2022 roku
Scafidi Filippo
posiada 1000 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Caruso Riccardo
posiada 1000 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Magrini Umberto
posiada 1000 udziałów, które stanowią 25% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Caruso Riccardo (25% udziałów)
• Scafidi Filippo (25% udziałów)
• Magrini Umberto (25% udziałów)
• Batistelli Bartolomeo (25% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 17.08.2017 do 04.01.2022
był Insieme Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością W Organizacji
kontrolując 50% udziałów.