ATT MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000684112
NIP
5632432535
REGON
367612109

Podsumowanie

aktywa
1,5 mln
przychód
1 mln
zysk
21 tys.
wartość firmy
878 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
BIAŁA PODLASKA
Adres
UL. STANISŁAWA MONIUSZKI, 12
Kod pocztowy
21-500
Rejestracja
2017-06-23
Rozpoczęcie działalności
2017-06-23
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Att media osiągnęła 1 021 935 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 021 935 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 000 569 zł.
Zysk netto wyniósł 21 365 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 199 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 021 935 zł w 2022 roku.
• 1 113 228 zł w 2021 roku.
• 1 236 493 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 21 365 zł w 2022 roku.
• 59 971 zł w 2021 roku.
• 30 852 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Att media wynosi 878 089 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 111 337 zł a 2 554 837 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 171 059 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 878 089 zł w 2022 roku.
• 1 077 350 zł w 2021 roku.
• 998 071 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Att media wyniosła 1 489 331 zł.
a
ktywa trwałe to 122 294 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 367 037 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 489 331 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 148 450 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 340 881 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 295 712 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 489 331 zł w 2022 roku.
• 980 306 zł w 2021 roku.
• 290 700 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Att media wyniosły 1 340 881 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 489 331 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 268 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 340 881 zł w 2022 roku
• 853 222 zł w 2021 roku
• 223 587 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku
• 77% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Att media wykazała przychody na poziomie 1 021 935 zł.
Organizacja zarobiła 23 600 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2235 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 21 365 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 442 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2235 zł w 2022 roku
• 152 zł w 2021 roku
• 2660 zł w 2020 roku

Organizacja Att media wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 57% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Laszuk Marlena posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Laszuk Łukasz posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.