ATT MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000684112
NIP
5632432535
REGON
367612109

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,1 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
2,4 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
4 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
1,7 mln
Info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
BIAŁA PODLASKA
Adres
UL. STANISŁAWA MONIUSZKI, 12
Kod pocztowy
21-500
Rejestracja
2017-06-23
Rozpoczęcie działalności
2017-06-23
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Email
handlowy@attmedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
ATT Media to firma specjalizująca się w wielu aspektach obsługi informatycznej orazwsparcia technicznego dla przedsiębiorstw. Oferuje kompleksowe usługi IT, które eliminują potrzebę zatrudniania własnego informatyka, zapewniając klientom spokój oraz profesjonalną obsługę. W ramach swojej oferty, ATT Media prowadzi serwis sprzętu komputerowego, zarówno gwarancyjny, jak i pogwarancyjny, zajmując się naprawą sprzętu, odzyskiwaniem danych oraz eliminacją wirusów. Doświadczenie zespołu firmy pozwala na przeprowadzanie szczegółowych ekspertyz technicznych po awariach oraz oferowanie usług utylizacji sprzętu, w tym profesjonalnego niszczenia danych. ATT Media prowadzi również sprzedaż sprzętu komputerowego i oprogramowania, współpracując z marką KOMPUTRONIK, co umożliwia klientom dostęp do szerokiego asortymentu. Celem firmy jest zbudowanie trwałych relacji z klientami opartych na zaufaniu i satysfakcji, co odzwierciedla ich filozofia działania oraz podejście do obsługi.
W skrócie
  • Zarządzanie systemami informatycznymi dla firm.
  • Serwis sprzętu komputerowego, w tym naprawy i odzyskiwanie danych.
  • Sprzedaż sprzętu i oprogramowania w sklepach stacjonarnych we współpracy z KOMPUTRONIK.
  • Profesjonalne usługi utylizacji i niszczenia danych.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Att media osiągnęła 2 401 219 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 2 401 218 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2 397 073 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 4145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 396 538 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 401 219 zł w 2023 roku.
• 1 021 935 zł w 2022 roku.
• 1 113 228 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 669 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4145 zł w 2023 roku.
• 21 365 zł w 2022 roku.
• 59 971 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Att media wynosi 1 731 839 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 41 451 zł a 6 003 046 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 284 841 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 731 839 zł w 2023 roku.
• 878 089 zł w 2022 roku.
• 1 077 350 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Att media wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,10% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Att media wyniosła 1 119 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 175 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 943 822 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 119 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 152 595 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 966 727 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 184 758 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 119 322 zł w 2023 roku.
• 1 489 331 zł w 2022 roku.
• 980 306 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Att media wyniosły 966 727 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 119 322 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 161 015 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 966 727 zł w 2023 roku
• 1 340 881 zł w 2022 roku
• 853 222 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 13.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2023 roku
• 90% w 2022 roku
• 87% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Att media wykazała przychody na poziomie 2 401 219 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 4617 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 472 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4145 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 75 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 472 zł w 2023 roku
• 2235 zł w 2022 roku
• 152 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Att media wykazała zysk netto większy niż 45% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 65% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 33% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 48% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 45% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 65% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 48% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Laszuk Łukasz posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Laszuk Marlena posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.

Podobne organizacje do ATT MEDIA

Organizacja Numer KRS
1
0000802728
2
0000071203
3
0000438812
4
0000210861
5
0000698485
6
0000142252
7
0000583400
8
0000695264
9
0000245007
10
0000158458
11
0000299312
12
0000729157
13
0000358177
14
0000246478
15
0000579557
16
0000435249
17
0000324441
18
0000067436
19
0000414186
20
0000265503
21
0000052623
22
0000458716
23
0000773147
24
0000203770
25
0000210530
26
0000761095
27
0000197340
28
0000982520
29
0000203621
30
0000703651