SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE.
Brand&Sell to firma zajmująca się sprzedażą nieruchomości, która wdraża nowatorskiepodejście do marketingu i sprzedaży mieszkań oraz domów. Ich unikatowa „Formuła Brand&Sell” łączy profesjonalne przygotowanie nieruchomości z gruntowną znajomością rynku, co pozwala skutecznie łączyć sprzedających z potencjalnymi nabywcami. Klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę, obejmującą nie tylko przemyślaną strategię marketingową, ale także pomoc w negocjacjach oraz zarządzanie każdym etapem procesu sprzedaży. Dzięki doświadczeniu zespołu, który łączy specjalistów z zakresu marketingu i sprzedaży nieruchomości, Brand&Sell skraca czas sprzedaży i maksymalizuje zyski klientów. Dodatkowo, w ramach swojej działalności firma kładzie duży nacisk na indywidualne podejście do klienta, a wszelkie działania prowadzone są na zasadzie wyłączności, co zwiększa efektywność współpracy. Przykładowe usługi obejmują home staging, profesjonalne sesje fotograficzne oraz kreatywne kampanie marketingowe, które obejmują zarówno media tradycyjne, jak i społecznościowe.
W skrócie
Specjalizacja w sprzedaży nieruchomości
Stosowanie strategii home branding i home staging
Kompleksowa obsługa klientów na każdym etapie sprzedaży
Organizacja Brand&sell osiągnęła 222 177 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 222 017 zł. Pozostałe przychody to 160 zł.
Całkowite koszty wyniosły 281 992 zł.
Strata netto wyniosła 59 975 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 18 818 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 222 177 zł w 2023 roku.
• 464 232 zł w 2022 roku.
• 525 507 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -9659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -59 975 zł w 2023 roku.
• -3876 zł w 2022 roku.
• 133 934 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand&sell wynosi 148 118 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 555 442 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 12 173 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 148 118 zł w 2023 roku.
• 310 331 zł w 2022 roku.
• 973 204 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand&sell wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand&sell wyniosła 135 800 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 42 433 zł.
a
ktywa obrotowe to 93 367 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 135 800 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -58 851 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 194 652 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 411 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 135 800 zł w 2023 roku.
• 167 837 zł w 2022 roku.
• 239 158 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -44%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 102%.
Marża operacyjna wyniosła -25%.
Marża netto wyniosła -27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 28.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand&sell wyniosły 194 652 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 135 800 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 143%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 29 716 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 194 652 zł w 2023 roku
• 166 712 zł w 2022 roku
• 122 982 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 143% w 2023 roku
• 99% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand&sell wykazała przychody na poziomie 222 177 zł.
Organizacja zarobiła -59 975 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -59 975 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 3539 zł w 2022 roku
• 16 539 zł w 2021 roku