AGENCJA REKLAMOWA LOGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
KRS
0000681236
NIP
6793150848
REGON
367480725

Podsumowanie

aktywa
7 tys.
przychód
0
zysk
-983
wartość firmy
1 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. WIDOK, 35A
Kod pocztowy
31-564
Rejestracja
2017-06-01
Rozpoczęcie działalności
2017-06-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
agencjalogo@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa logo osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 983 zł.
Strata netto wyniosła 983 zł.
Spółka wykazuje stałe przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 6879 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -983 zł w 2020 roku.
• -1084 zł w 2019 roku.
• -1150 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa logo wynosi 1096 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5843 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 365 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1096 zł w 2020 roku.
• 1833 zł w 2019 roku.
• 7232 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa logo wyniosła 6544 zł.
a
ktywa obrotowe to 6544 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6544 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1461 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5083 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6544 zł w 2020 roku.
• 2579 zł w 2019 roku.
• 3596 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -67%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -22.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa logo wyniosły 5083 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6544 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5083 zł w 2020 roku
• 135 zł w 2019 roku
• 68 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2020 roku
• 5% w 2019 roku
• 2% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa logo wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -983 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -983 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Agencja reklamowa logo wykazała zysk netto większy niż 28% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 28% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 22% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 68% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Kukliński Adrian posiada 99 udziałów, które stanowią 99% firmy.