SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJACEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
STRONGbrand Sp. z o.o. to firma z siedzibą w Wyszkowie, która oferuje szeroki zakresproduktów i usług związanych z chemią budowlaną oraz remontami. Od momentu rozpoczęcia działalności w kwietniu 2017 roku, STRONGbrand zyskał reputację dostawcy wysokiej jakości materiałów budowlanych, w tym tynków, farb, kamiennych dywanów oraz innych wyrobów chemii budowlanej. Firma jest autoryzowanym dystrybutorem marki 'HARD', co podkreśla jej status w branży. Oferta przedsiębiorstwa obejmuje również usługi remontowo-budowlane, skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i do firm oraz deweloperów. Przywiązanie do jakości i relatywnie niskie ceny obok pro-klienckiego podejścia stanowią wyróżniki STRONGbrand na rynku. Ponadto, firma przedkłada wysoką jakość usług nad bylejakość, odrzucając podejście typu „jak będzie, tak będzie”. Dzięki takiej filozofii, STRONGbrand odnosi sukcesy na lokalnym rynku mazowieckim, starając się dostarczać klientom kompleksowe rozwiązania dla ich potrzeb budowlanych.
W skrócie
Produkcja i sprzedaż chemii budowlanej wysokiej jakości
Usługi remontowo-budowlane dla klientów indywidualnych i firm
Autoryzowany dystrybutor materiałów marki 'HARD'
Skierowanie oferty do deweloperów i profesjonalnych wykonawców
Stawianie na jakość i pro-klienckie podejście
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Strong brand osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 100 zł.
Strata netto wyniosła 100 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -4612 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 1357 zł w 2021 roku.
• 41 760 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -100 zł w 2022 roku.
• -4437 zł w 2021 roku.
• 17 642 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Strong brand wynosi 18 647 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 99 451 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -847 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 647 zł w 2022 roku.
• 19 627 zł w 2021 roku.
• 120 699 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Strong brand wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,011% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Strong brand wyniosła 114 492 zł.
a
ktywa obrotowe to 114 492 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 114 492 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 863 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 629 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 535 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 114 492 zł w 2022 roku.
• 114 592 zł w 2021 roku.
• 113 219 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Strong brand wyniosły 89 629 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 114 492 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 629 zł w 2022 roku
• 89 629 zł w 2021 roku
• 83 496 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
• 74% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Strong brand wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -100 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -100 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1745 zł w 2019 roku