Organizacja Creative marketing osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 840 zł.
Strata netto wyniosła 840 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -2360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 4720 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 3134 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -840 zł w 2019 roku.
• -826 zł w 2018 roku.
• -7109 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative marketing wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1573 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
• 3147 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative marketing wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,018% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2019 roku.
• 0,05% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative marketing wyniosła 1678 zł.
a
ktywa obrotowe to 1678 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1678 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3775 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5453 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 126 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1678 zł w 2019 roku.
• 1485 zł w 2018 roku.
• 1425 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 224.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative marketing wyniosły 5453 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1678 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 325%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4041 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5453 zł w 2019 roku
• 4420 zł w 2018 roku
• 13 534 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 312.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 325% w 2019 roku
• 298% w 2018 roku
• 949% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative marketing wykazała przychody na poziomie 0 zł.