Fundacja Kreatywni Niewidzialni została założona w 2016 roku z inicjatywą, byzwiększać świadomość społeczną na temat problemów oraz osiągnięć osób z niepełnosprawnościami, w tym niewidomych i niesłyszących. Jej misją jest promowanie i nagłaśnianie sukcesów tych osób w mediach, co stanowi unikalny element działalności organizacji. Fundacja realizuje swoje cele poprzez szereg aktywności, które obejmują prowadzenie portali internetowych oraz internetowego radia, które trafiają do osób z niepełnosprawnościami. Organizacja angażuje się również w kampanie społeczne, które mają na celu zwrócenie uwagi skoku na problemy związane z niepełnosprawnością. Dodatkowo, organizowane są szkolenia dla firm w zakresie obsługi klientów z różnymi stopniami niepełnosprawności. Fundacja współpracuje z wolontariuszami, którzy wspierają dzieci z niepełnosprawnościami, a także rozwija projekty, które mają na celu budowanie pozytywnego wizerunku osób z niepełnosprawnościami w społeczeństwie. Prace fundacji są skoncentrowane na tworzeniu świata, w którym nie istnieją bariery dla osób z niepełnosprawnościami.
W skrócie
Promowanie problemów osób niepełnosprawnych w mediach
Prowadzenie portali internetowych i radia dla osób niewidomych i niesłyszących
Organizacja kampanii społecznych zwiększających świadomość społeczną
Szkolenia dla firm dotyczące obsługi osób z niepełnosprawnościami
Wsparcie wolontariuszy dla dzieci z niepełnosprawnościami
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja kreatywni niewidzialn osiągnęła 83 135 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 83 135 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 79 624 zł.
Zysk netto wyniósł 3511 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 914 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 83 135 zł w 2023 roku.
• 85 335 zł w 2022 roku.
• 29 000 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3511 zł w 2023 roku.
• 994 zł w 2022 roku.
• -8447 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja kreatywni niewidzialn wynosi 79 814 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
10 348 zł a 207 838 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 9949 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 79 814 zł w 2023 roku.
• 68 581 zł w 2022 roku.
• 20 640 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja kreatywni niewidzialn wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja kreatywni niewidzialn wyniosła 16 042 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 042 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 042 zł.
f
undusz własny to 13 797 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2246 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 042 zł w 2023 roku.
• 12 104 zł w 2022 roku.
• 3550 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 25%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja kreatywni niewidzialn wyniosły 2246 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 042 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -250 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2246 zł w 2023 roku
• 1818 zł w 2022 roku
• 1809 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 15% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja kreatywni niewidzialn wykazała przychody na poziomie 83 135 zł.
Organizacja zarobiła 3511 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3511 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku