Adres
UL. ADAMA MICKIEWICZA, 50
Rozpoczęcie działalności
2017-03-22
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
fundacja.grawklasy@gmail.com
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI UPOWAŻNIONE SĄ WSZYSTKIE CZŁONKINIE ORAZ CZŁONKOWIE ZARZĄDU, W SPRAWACH BEZ ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH JEDNOOSOBOWO, W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZOBOWIĄZAŃ FINANSOWYCH DWUOSOBOWO. ZARZĄD MOŻE USTANOWIĆ I ODWOŁAĆ PEŁNOMOCNIKÓW DZIAŁAJĄCYCH W GRANICACH UMOCOWANIA DO DOKONYWANIA CZYNNOŚCI PRAWNYCH W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH FUNDACJI ORAZ REPREZENTOWANIA FUNDACJI PRZED SĄDAMI I ORGANAMI ADMINISTRACYJNYMI W ZAKRESIE OKREŚLONYM W PEŁNOMOCNICTWIE
Cel działania
PODSTAWOWYM CELEM FUNDACJI JEST UPOWSZECHNIANIE EDUKACJI OPARTEJ NA ŚWIADOMYM UCZENIU SIĘ W ŚRODOWISKU WZAJEMNEGO SZACUNKU, WOLNOŚCI, Z NASTAWIENIEM NA WSPÓLNOTĘ I EMPATYCZNĄ KOMUNIKACJĘ. CELE SZCZEGÓŁOWE FUNDACJI TO PROMOWANIE, INICJOWANIE I REALIZOWANIE DZIAŁAŃ NA RZECZ ROZBUDZANIA ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE EDUKACJI, A W SZCZEGÓLNOŚCI: A) EMPATYCZNEJ KOMUNIKACJI (NVC - POROZUMIENIE BEZ PRZEMOCY), B) SPOSOBU WYCHOWANIA DZIECKA OPARTEGO NA SZACUNKU ORAZ AKCEPTACJI JEGO EMOCJI I POTRZEB, C) BUDOWANIA WIĘZI MIĘDZYLUDZKICH (M.IN. MIĘDZYPOKOLENIOWYCH, MIĘDZYKULTUROWYCH, SPOŁECZNYCH) ORAZ POROZUMIENIA SPOŁECZNEGO I INTERPERSONALNEGO), D) PSYCHOLOGII UCZENIA SIE ORAZ ŚWIADOMEGO UCZENIA SIĘ (NEUROBIOLOGII I NAURODYDAKTYKI), E) ALTERNATYWNYCH NURTÓW W EDUKACJI (M.IN. EDUKACJI DEMOKRATYCZNEJ, PEDAGOGIKI HUMANISTYCZNEJ, KONCEPCJI WYCHOWANIA, KTÓRE STAWIAJĄ NA PIERWSZYM PLANIE PODMIOTOWOŚĆ DZIECKA, JEGO INDYWIDUALNE POTRZEBY I ZAINTERESOWANIA), F) WSPÓŁPRACY ZAMIAST RYWALIZACJI W TYM REZYGNACJI Z KAR I NAGRÓD, NIEOCENIANIA, G) ŻYCIA WSPÓŁGRAJĄCEGO Z NATURĄ W TYM ZDROWEGO STYLU ODŻYWIANIA SIĘ, H) GLOBALNEGO MYŚLENIA O ŻYCIU NA ZIEMI I OCHRONIE JEJ ZASOBÓW, I) IDEI PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ NA RÓŻNYCH PŁASZCZYZNACH (W TYM M.IN. ORGANIZACJI TURKUSOWYCH, POSTAW OBYWATELSKICH), J) RÓŻNORODNOŚCI I PRZECIWDZIAŁANIA SZEROKO POJĘTEJ DYSKRYMINACJI, K) TWÓRCZOŚCI I KREATYWNOŚCI DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH, ROZUMIANEJ JAKO PODSTAWA WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU, UPOWSZECHNIANIA MOŻLIWOŚCI LUDZKIEJ KREACJI, PRZEKŁADAJĄC JĄ NA RÓŻNE SFERY ŻYCIA, L) PRZEŁAMYWANIA UTARTYCH SCHEMATÓW MYŚLENIA, KTÓRE BLOKUJĄ ROZWÓJ I POSTĘP CZŁOWIEKA I SPOŁECZEŃSTWA, M) KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO CZYLI EDUKACJI PRZEZ CAŁE ŻYCIE, N) PODNOSZENIE KWALIFIKACJI / WIEDZY OSÓB ZWIĄZANYCH Z FUNDACJĄ (W TYM: CZŁONKIŃ I CZŁONKÓW ORGANU ZARZĄDZAJĄCEGO, PRACOWNIKÓW I PRACOWNIC, WOLONTARIUSZY I WOLONTARIUSZEK).