Organizacja Lakultura design osiągnęła 22 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 22 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2529 zł.
Strata netto wyniosła 2507 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 22 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 2295 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2507 zł w 2022 roku.
• -964 zł w 2021 roku.
• -1616 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lakultura design wynosi 15 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 55 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1802 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 zł w 2022 roku.
• 2218 zł w 2021 roku.
• 4471 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lakultura design wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lakultura design wyniosła 696 zł.
a
ktywa obrotowe to 696 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 696 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1550 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2246 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 696 zł w 2022 roku.
• 3382 zł w 2021 roku.
• 3921 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -360%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 162%.
Marża operacyjna wyniosła -11,396%.
Marża netto wyniosła -11,396%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2265.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2265.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lakultura design wyniosły 2246 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 696 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 323%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 406 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2246 zł w 2022 roku
• 424 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 63.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 323% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lakultura design wykazała przychody na poziomie 22 zł.
Organizacja zarobiła -2507 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2507 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Lakultura design wykazała zysk netto większy niż 29% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 94% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000006%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 29% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 31% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 94% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.00000006%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gajewski Piotr
posiada 100 udziałów, które stanowią 50% firmy.