Rozpoczęcie działalności
2017-03-13
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI DOTYCZĄCYCH MAJĄTKU STOWARZYSZENIA UPRAWNIONYCH JEST CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI DOTYCZĄCYCH DZIAŁALNOŚCI PROGRAMOWEJ STOWARZYSZENIA, TJ. W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH, UPRAWNIONYCH JEST CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
A.POPULARYZACJA WIEDZY O TRANSPORCIE PUBLICZNYM, SZCZEGÓLNIE O KOLEJNICTWIE I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ, B.POPULARYZACJA WIEDZY Z ZAKRESU WYKORZYSTANIA NAUKI I TECHNIKI W TRANSPORCIE PUBLICZNYM, C.POPULARYZACJA POLSKIEJ MYŚLI TECHNICZNEJ W DZIEDZINIE TRANSPORTU PUBLICZNEGO, D.POPIERANIE DZIAŁALNOŚCI NAUKOWEJ, NAUKOWO-TECHNICZNEJ, POPULARYZATORSKIEJ I WYDAWNICZEJ POŚWIĘCONEJ TEMATYCE TRANSPORTU PUBLICZNEGO ORAZ PROWADZENIE TAKIEJ DZIAŁALNOŚCI WE WŁASNYM ZAKRESIE, E.PROWADZENIE, INSPIROWANIE ORAZ WPIERANIE DZIAŁAŃ I INICJATYW MAJĄCYCH NA CELU OCHRONĘ ZABYTKÓW TRANSPORTU PUBLICZNEGO, A SZCZEGÓLNIE ZABYTKÓW KOLEJNICTWA I TRANSPORTU MIEJSKIEGO, F.KONSULTACJE, DORADZTWO I SZKOLENIA W ZAKRESIE HISTORII TRANSPORTU PUBLICZNEGO ORAZ KONSERWACJI, UTRZYMANIA I UŻYTKOWANIA ZABYTKOWEGO TABORU I URZĄDZEŃ, G.PROPAGOWANIE IDEI ZRÓWNOWAŻONEGO TRANSPORTU, POPULARYZOWANIE WŚRÓD SPOŁECZEŃSTWA IDEI TRANSPORTU PUBLICZNEGO W PRZESTRZENI SPOŁECZNEJ, H.PROWADZENIE, INICJOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO STWORZENIA KRAKOWSKIEGO SZLAKU KOLEJOWEGO, WPISANEGO NA LISTĘ ZABYTKÓW WŁAŚCIWEGO ORGANU PROWADZĄCEGO TAKĄ LISTĘ, I.PROWADZENIE, INICJOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO POSZERZENIA LISTY OBIEKTÓW KRAKOWSKIEGO SZLAKU TECHNIKI O KOLEJNE OBIEKTY, PRZY CZYM OBIEKTY TE SĄ ZWIĄZANE Z KOLEJNICTWEM, J.PROWADZENIE, INICJOWANIE I WSPIERANIE DZIAŁAŃ, KTÓRE ZMIERZAJĄ DO STWORZENIA W KRAKOWIE WĄSKOTOROWEJ KOLEJKI PARKOWEJ I/LUB MIEJSKIEJ, KTÓRA BĘDZIE PEŁNIŁA ROLĘ HISTORYCZNĄ, TURYSTYCZNĄ, NAUKOWĄ I WYCHOWAWCZĄ.