Sorvella Perfume to firma od 2017 roku obecna na rynku europejskim i azjatyckim,specjalizująca się w produkcji oraz sprzedaży różnorodnych zapachów, w tym perfum damskich, męskich oraz unisex. Jej oferta kierowana jest do klientów poszukujących wyjątkowych aromatów, które odzwierciedlają ich osobowość i styl życia. Sorvella wyróżnia się na tle konkurencji poprzez szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko perfumy, ale także akcesoria zapachowe do wnętrz, takie jak dyfuzory, spraye oraz świece. Marka wprowadza na rynek zapachy inspirowane renomowanymi markami oraz niszowymi perfumeriami, w tym unikalne linie Signature oraz Mountain, a także limitowaną edycję perfum Miss Polonia. Celem Sorvella jest zaspokojenie potrzeb klientów, zapewniając dostępność produktów o wysokiej jakości w przystępnych cenach. Dzięki temu firma stara się wypełnić lukę pomiędzy drogimi perfumami a niedostępnymi dla szerokiej grupy odbiorców produktami niskiej jakości. Sorvella Perfume to nie tylko marka, ale także filozofia, która traktuje perfumy jako sztukę, a nie tylko jako kosmetyk.
W skrócie
Produkty: perfumy damskie, męskie i unisex
Akcesoria zapachowe: dyfuzory, spraye i świece
Linie inspirowane ekskluzywnymi markami i niszowymi perfumeriami
Oferowanie unikalnych zapachów w przystępnych cenach
Dostępność produktów w sklepach online i prestiżowych drogeriach
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Glare marketing osiągnęła 17 363 876 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 278 118 zł. Pozostałe przychody to 85 757 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 884 519 zł.
Zysk netto wyniósł 393 599 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 836 771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 363 876 zł w 2023 roku.
• 10 863 942 zł w 2022 roku.
• 4 911 173 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 87 315 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 393 599 zł w 2023 roku.
• 1 190 777 zł w 2022 roku.
• 657 395 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Glare marketing wynosi 15 369 733 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 219 419 zł a 43 409 689 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 523 483 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 369 733 zł w 2023 roku.
• 13 932 680 zł w 2022 roku.
• 6 943 401 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Glare marketing wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,025% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Glare marketing wyniosła 9 990 863 zł.
a
ktywa trwałe to 1 808 681 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 182 182 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 990 863 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 959 226 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 031 637 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 515 912 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 990 863 zł w 2023 roku.
• 7 458 633 zł w 2022 roku.
• 3 888 015 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 13%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Glare marketing wyniosły 7 031 637 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 990 863 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 004 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 031 637 zł w 2023 roku
• 4 889 375 zł w 2022 roku
• 2 501 741 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 64% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Glare marketing wykazała przychody na poziomie 17 363 876 zł.
Organizacja zarobiła 503 795 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 110 196 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 393 599 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 18 366 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 110 196 zł w 2023 roku
• 410 264 zł w 2022 roku
• 63 210 zł w 2021 roku
Organizacja Glare marketing wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.09%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.09%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Günes Ibrahim
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gülsar Bekir
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Gülsar Beki̇r (50% udziałów)
• Günes İbrahi̇m (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 02.07.2020 do 19.04.2023:
• Gülsar Beki̇r (50% udziałów)
• Günes İbrahi̇m (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.02.2017 do 02.07.2020:
• Günes Ibrahim (50% udziałów)
• Gülsar Bekir (50% udziałów)