Organizacja Brand event osiągnęła 1 180 536 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 180 536 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 076 877 zł.
Zysk netto wyniósł 103 659 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 180 536 zł w 2023 roku.
• 644 059 zł w 2022 roku.
• 308 215 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 277 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 103 659 zł w 2023 roku.
• 234 379 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand event wynosi 1 279 404 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
77 744 zł a 2 951 339 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 212 297 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 279 404 zł w 2023 roku.
• 2 008 671 zł w 2022 roku.
• 337 135 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand event wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,05% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand event wyniosła 1 180 536 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 180 536 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 081 877 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 076 877 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 195 923 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 180 536 zł w 2023 roku.
• 2 293 263 zł w 2022 roku.
• 379 104 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2,073%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 345.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brand event wyniosły 1 076 877 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 180 536 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 179 479 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 076 877 zł w 2023 roku
• 1 437 553 zł w 2022 roku
• 203 560 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 15.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2023 roku
• 63% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand event wykazała przychody na poziomie 1 180 536 zł.
Organizacja zarobiła 103 659 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 103 659 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 23 675 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku