Szkolenia z zakresu nauki jazdy na monocykli, prowadzone przez certyfikowanych instruktorów.
Ranking i recenzje modeli oraz producentów elektrycznych monocykli.
Wsparcie techniczne oraz serwis dla użytkowników i klientów.
ELECTRIC TRANSPORT GROUP to innowacyjna firma zajmująca się produkcją i dystrybucją elektrycznych monocykli, które stanowią nowoczesny środek transportu osobistego. Dzięki ich unikalnej konstrukcji, użytkownicy mogą poruszać się w sposób komfortowy, eliminując problem korków oraz niskiej emisji spalin. Oferta grupy obejmuje nie tylko sprzedaż monocykli, ale również profesjonalne kursy nauki jazdy, które są prowadzone przez certyfikowanych instruktorów. Kluczowym elementem misji ELECTRIC TRANSPORT GROUP jest promowanie ekologicznego stylu życia oraz dostarczanie konstrukcji, które zapewniają efektywny i szybki transport. Współpraca z różnymi producentami oraz prowadzenie zaawansowanego serwisu i wsparcia technicznego dla klientów wyróżnia tę organizację na tle konkurencji. Dzięki rozbudowanej bazie rankingowej i recenzjom, klienci mogą łatwo dokonać świadomego wyboru odpowiedniego modelu monocykla.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Electric transport group osiągnęła 32 131 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 30 797 zł. Pozostałe przychody to 1334 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4533 zł.
Zysk netto wyniósł 26 264 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -40 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 32 131 zł w 2023 roku.
• 17 748 zł w 2022 roku.
• 23 873 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4771 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 26 264 zł w 2023 roku.
• 6171 zł w 2022 roku.
• -46 997 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Electric transport group wynosi 126 477 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 367 697 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9780 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 126 477 zł w 2023 roku.
• 36 517 zł w 2022 roku.
• 15 915 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Electric transport group wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Electric transport group wyniosły 4960
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Electric transport group wyniosła 2126 zł.
a
ktywa obrotowe to 2126 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2126 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -43 301 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 427 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 824 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2126 zł w 2023 roku.
• 692 zł w 2022 roku.
• 13 306 zł w 2021 roku.
Organizacja Electric transport group wykazała zysk netto większy niż 68% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 32% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00009%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 68% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 32% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 7% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.00009%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gacki Michał
posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 26.07.2017 jest
Gacki Michał
kontrolujący 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 14.02.2017 do 26.07.2017:
• Gacki Michał (50% udziałów)
• Dworzecki Ryszard (50% udziałów)