Agencja Reklamowa 21 KM specjalizuje się w reklamie zewnętrznej na autobusachkomunikacji miejskiej w Trójmieście, obejmując Gdańsk, Sopot i Gdynię. W przeszłości podjęła inicjatywy, które przyczyniły się do rozwoju nowoczesnej komunikacji reklamowej, dostosowując swoje usługi do potrzeb różnych grup docelowych. Współpracując z operatorami komunikacji, agencja zapewnia możliwość dotarcia do ogromnej liczby potencjalnych klientów - średnio 600 000 pasażerów dziennie, co przekłada się na 18 milionów użytkowników miesięcznie. To sprawia, że reklama na autobusach staje się jednym z najbardziej efektywnych sposobów promocji, oferując nie tylko pokaźny zasięg, ale także atrakcyjne warunki współpracy dla firm o różnych budżetach. Agencja wyróżnia się indywidualnym podejściem do klientów oraz elastycznymi rozwiązaniami dostosowanymi do ich potrzeb reklamowych. Wiedza o profilu pasażerów komunikacji miejskiej (przykładowo, dominacja młodych wojowników oraz osób aktywnych zawodowo) pozwala 21 KM na precyzyjne targetowanie kampanii, co zwiększa ich efektywność.
W skrócie
Reklama na autobusach w Gdańsku, Sopocie, Gdyni
Oferowanie szerokiego zasięgu kampanii reklamowych dla lokalnych firm
Możliwość dotarcia do 600 000 pasażerów dziennie
Indywidualne i elastyczne podejście do klientów
Skuteczne targetowanie różnych grup docelowych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja reklamowa 21 km osiągnęła 678 000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 678 000 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 465 145 zł.
Zysk netto wyniósł 212 855 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 102 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 678 000 zł w 2022 roku.
• 587 140 zł w 2021 roku.
• 362 040 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 37 128 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 855 zł w 2022 roku.
• 194 857 zł w 2021 roku.
• 71 147 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa 21 km wynosi 1 809 423 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
506 004 zł a 2 979 968 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 311 140 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 809 423 zł w 2022 roku.
• 1 500 305 zł w 2021 roku.
• 635 133 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa 21 km wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa 21 km wyniosła 1 835 594 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 15 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 820 094 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 835 594 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 674 672 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 160 922 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 357 363 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 835 594 zł w 2022 roku.
• 1 435 416 zł w 2021 roku.
• 697 298 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa 21 km wyniosły 1 160 922 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 835 594 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 231 971 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 160 922 zł w 2022 roku
• 996 148 zł w 2021 roku
• 551 719 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 69% w 2021 roku
• 79% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa 21 km wykazała przychody na poziomie 678 000 zł.
Organizacja zarobiła 235 403 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 548 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 855 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4510 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 548 zł w 2022 roku
• 20 380 zł w 2021 roku
• 7306 zł w 2020 roku