Rozpoczęcie działalności
2017-01-27
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU FUNDACJI DOBRE KADRY, W TYM SPRAWACH MAJĄTKOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH RÓWNOWARTOŚĆ 10.000,00 ZŁ, UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE. W PRZYPADKU SPRAW MAJĄTKOWYCH PONIŻEJ KWOTY 10.000.00 ZŁ OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADA JEDEN Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Cel działania
GŁÓWNYM CELEM FUNDACJI JEST INICJOWANIE I WPROWADZANIE POZYTYWNYCH ZMIAN NA POZIOMIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ, ZMIAN KULTUROWYCH ORAZ PRAWNYCH WE WSZYSTKICH OBSZARACH ŻYCIA LUDZKIEGO, A W SZCZEGÓLNOŚCI ROZWOJU ZAWODOWEGO I OSOBISTEGO. CELAMI FUNDACJI SĄ RÓWNIEŻ: PROMOCJA ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI RÓŻNEGO TYPU (SENSORYCZNA, INTELEKTUALNA, RUCHOWA). PROMOCJA ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZE STARSZYCH GRUP WIEKOWYCH(POWYŻEJ 45 ROKU ŻYCIA). PROMOCJA ZATRUDNIENIA I AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB MŁODYCH STARTUJĄCYCH RYNKU PRACY. AKTYWIZACJA ZAWODOWA I SPOŁECZNA, WSPIERANIE ROZWOJU OSÓB MŁODYCH. WYRÓWNYWANIE SZANS MŁODZIEŻY, OSÓB DOROSŁYCH (W TYM OSÓB 45+) I OSÓB Z J I N O SPRAWNOŚĆ IAM I NA RYNKU PRACY, R.AHILITACJA ZAWODOWA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ PROMOCJI AKTYWNYCH METOD NAUCZANIA W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH. DZIAŁANIE NA RZECZ IDEI UCZENIA SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE (LIFE LONG LEARNING). INICJOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO PODNOSZENIA STANDARDÓW REKRUTACJI, SELEKCJI I ROZWOJU PRACOWNIKÓW, W SZCZEGÓLNOŚCI PROPAGOWANIE POSTAW WSPIERAJĄCYCH DZIAŁANIA NA RZECZ ZNIESIENIA WSZELKIEJ DYSKRYMINACJI ZE WZGLĘDU NA PŁEĆ, RASĘ LUB POCHODZENIE ETNICZNE, RELIGIĘ LUB ŚWIATOPOGLĄD, NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ LUB STAN ZDROWIA, WIEK, ORIENTACJE SEKSUALNĄ. PODNOSZENIE WIEDZY SPOŁECZEŃSTWA O METODACH, TECHNIKACH ORAZ NARZĘDZIACH POZWALAJĄCYCH NA ODKRYCIE WŁASNEGO POTENCJAŁU, MOCNYCH I SŁABYCH STRON W KONTEKŚCIE PLANOWANIA KARIERY ZAWODOWEJ, EDUKACYJNEJ I ROZWOJU OSOBISTEGO. DIAGNOZA ORAZ ROZWÓJ KOMPETENCJI ZAWODOWYCH I OSOBISTYCH. PROPAGOWANIE IDEI RÓWNOWAGI MIĘDZY PRACĄ ZAWODOWĄ A ŻYCIEM OSOBISTYM. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU. PROMOWANIE RÓWNOUPRAWNIENIA. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU CYFROWEMU. CIĄG DALSZY W § 4 STATUTU FUNDACJI.