SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja St drink - napoje reklamowe osiągnęła 157 778 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 157 778 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
Całkowite koszty wyniosły 162 381 zł.
Strata netto wyniosła 4604 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 157 778 zł w 2018 roku.
• 156 028 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2107 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4604 zł w 2018 roku.
• -2497 zł w 2017 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT St drink - napoje reklamowe wynosi -3 tys. zł.
EBITDA St drink - napoje reklamowe wynosi -3 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBIT wynosi
1752 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2740 zł w
2018 roku.
• -988 zł w
2017 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętna spadek EBITDA wynosi
4752 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -2740 zł w
2018 roku.
• 2012 zł w
2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji St drink - napoje reklamowe wynosi 105 185 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 394 445 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -711 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 105 185 zł w 2018 roku.
• 105 896 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji St drink - napoje reklamowe wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,087% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów St drink - napoje reklamowe wyniosła 228 866 zł.
a
ktywa obrotowe to 228 866 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 228 866 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -2101 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 230 967 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 145 372 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 228 866 zł w 2018 roku.
• 83 494 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 219%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 318.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania St drink - napoje reklamowe wyniosły 230 967 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 228 866 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 149 976 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 230 967 zł w 2018 roku
• 80 991 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2018 roku
• 97% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja St drink - napoje reklamowe wykazała przychody na poziomie 157 778 zł.
Organizacja zarobiła -3296 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1308 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4604 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -40% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 843 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1308 zł w 2018 roku
• 465 zł w 2017 roku
Organizacja St drink - napoje reklamowe wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.0002%.