ST DRINK - NAPOJE REKLAMOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000659507
NIP
7471902668
REGON
366376919

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
229 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
158 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-5 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
105 tys.
Info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
MYŚLIBORZYCE
Adres
, 7A
Kod pocztowy
49-314
Rejestracja
2017-01-19
Rozpoczęcie działalności
2017-01-19
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja St drink - napoje reklamowe osiągnęła 157 778 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 157 778 zł. Pozostałe przychody to 1 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 162 381 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 4604 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1750 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 157 778 zł w 2018 roku.
• 156 028 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2107 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4604 zł w 2018 roku.
• -2497 zł w 2017 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT St drink - napoje reklamowe wynosi -3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA St drink - napoje reklamowe wynosi -3 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBIT wynosi 1752 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2740 zł w 2018 roku.
• -988 zł w 2017 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA zmniejsza się w czasie. Przeciętna spadek EBITDA wynosi 4752 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -2740 zł w 2018 roku.
• 2012 zł w 2017 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji St drink - napoje reklamowe wynosi 105 185 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 394 445 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -711 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 105 185 zł w 2018 roku.
• 105 896 zł w 2017 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji St drink - napoje reklamowe wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,087% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2018 roku.
• 0,04% w 2017 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów St drink - napoje reklamowe wyniosła 228 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 228 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 228 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -2101 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 230 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 145 372 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 228 866 zł w 2018 roku.
• 83 494 zł w 2017 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 219%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -3%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 318.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania St drink - napoje reklamowe wyniosły 230 967 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 228 866 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 101%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 149 976 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 230 967 zł w 2018 roku
• 80 991 zł w 2017 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 101% w 2018 roku
• 97% w 2017 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja St drink - napoje reklamowe wykazała przychody na poziomie 157 778 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -3296 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 1308 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4604 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -40% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 843 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1308 zł w 2018 roku
• 465 zł w 2017 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja St drink - napoje reklamowe wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 29% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 24% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2018 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była ona wyższa niż 29% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był wyższy niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2018 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2018 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sulikowska Aleksandra posiada 10 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Sulikowski Maciej posiada 10 udziałów, które stanowią 50% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Sulikowska Aleksandra (50% udziałów)
• Sulikowski Maciej (50% udziałów)
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Najwięksi udziałowcy w okresie od 19.01.2017 do 15.11.2017:
• Sulikowski Maciej (50% udziałów)
• Teneta Dorian (50% udziałów)

Podobne organizacje do ST DRINK - NAPOJE REKLAMOWE

Organizacja Numer KRS
1
0000018282
2
0000026635
3
0000040871
4
0000041994
5
0000053089
6
0000082942
7
0000094356
8
0000102646
9
0000109894
10
0000117244
11
0000127223
12
0000127709
13
0000133445
14
0000142995
15
0000145465
16
0000163209
17
0000179024
18
0000181476
19
0000187980
20
0000192500
21
0000202795
22
0000209552
23
0000231267
24
0000235164
25
0000247050
26
0000250413
27
0000285768
28
0000315765
29
0000345379
30
0000352892