SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ, PRZY CZYNNOŚCIACH OBEJMUJĄCYCH ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ, KTÓREGO WARTOŚĆ PRZEKRACZA 200000 (DWIEŚCIE TYSIĘCY) ZŁ WYMAGANE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA (W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO).
Organizacja Creativ media osiągnęła 3 970 726 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 955 087 zł. Pozostałe przychody to 15 639 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 608 129 zł.
Zysk netto wyniósł 346 959 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 794 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 970 726 zł w 2022 roku.
• 2 889 965 zł w 2021 roku.
• 1 857 828 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 69 392 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 346 959 zł w 2022 roku.
• 443 598 zł w 2021 roku.
• 25 422 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creativ media wynosi 335 tys. zł.
EBITDA Creativ media wynosi 346 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativ media wynosi 5 022 754 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
987 768 zł a 9 926 815 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 004 551 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 022 754 zł w 2022 roku.
• 4 428 583 zł w 2021 roku.
• 1 755 803 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativ media wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2022 roku.
• 0,09% w 2021 roku.
• 0,15% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 763 263
zł.
Koszty operacyjne Creativ media wyniosły 3 620 270
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
152 653 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 763 263 zł w 2022 roku
• 559 453 zł w 2021 roku
• 465 478 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2022 roku
•
23% w 2021 roku
•
25% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativ media wyniosła 2 100 238 zł.
a
ktywa trwałe to 8777 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 091 461 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 100 238 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 317 024 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 783 213 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 420 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 100 238 zł w 2022 roku.
• 2 208 807 zł w 2021 roku.
• 1 152 284 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 26%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativ media wyniosły 783 213 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 100 238 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 156 643 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 783 213 zł w 2022 roku
• 1 238 741 zł w 2021 roku
• 598 199 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativ media wykazała przychody na poziomie 3 970 726 zł.
Organizacja zarobiła 346 959 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 346 959 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 33 420 zł w 2021 roku
• 2943 zł w 2020 roku