SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, JEDNAKŻE DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ, PRZY CZYNNOŚCIACH OBEJMUJĄCYCH ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGANIE ZOBOWIĄZAŃ, KTÓREGO WARTOŚĆ PRZEKRACZA 200000 (DWIEŚCIE TYSIĘCY) ZŁ WYMAGANE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA (W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO).
Organizacja Creativ media osiągnęła 2 889 965 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 889 965 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 446 368 zł.
Zysk netto wyniósł 443 598 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 722 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 889 965 zł w 2021 roku.
• 1 857 828 zł w 2020 roku.
• 2 517 790 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 110 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 443 598 zł w 2021 roku.
• 25 422 zł w 2020 roku.
• 91 473 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creativ media wynosi 4 428 583 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
727 549 zł a 7 224 913 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 107 146 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 428 583 zł w 2021 roku.
• 1 755 803 zł w 2020 roku.
• 2 420 205 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creativ media wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2021 roku.
• 0,15% w 2020 roku.
• 0,06% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creativ media wyniosła 2 208 807 zł.
a
ktywa trwałe to 19 815 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 188 992 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 208 807 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 970 066 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 238 741 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 552 202 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 208 807 zł w 2021 roku.
• 1 152 284 zł w 2020 roku.
• 1 099 584 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 20%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 46%.
Marża operacyjna wyniosła 17%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creativ media wyniosły 1 238 741 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 208 807 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 309 685 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 238 741 zł w 2021 roku
• 598 199 zł w 2020 roku
• 598 538 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2021 roku
• 52% w 2020 roku
• 54% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creativ media wykazała przychody na poziomie 2 889 965 zł.
Organizacja zarobiła 477 017 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 33 420 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 443 598 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 7% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 8355 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 33 420 zł w 2021 roku
• 2943 zł w 2020 roku
• 9554 zł w 2019 roku